Ono što je na glasu bilo kao jedan od najbolji party provoda ovog ljeta, a zbio se na tvrđavi Sv. Mihovila u Šibeniku, došlo je sinoć na repete u Tvornicu kulture.
Islandski elektropop dvojaca Gus Gus dupkom je napunio najveći zagrebački klupski prostor i pošteno rasplesao i oduševio prisutne. Tko kaže da Sv. Nikola ne donosi darove i velikoj djeci?
Nastup je istovremeno i potvrdio da su ljubitelji partyja tijekom godine, ako se izuzmu ljetni mjeseci, uglavnom u deificitu s s gostovanjima etabliranih imena koja u klupskim uvjetima mogu okupiti oko tisuću posjetitelja u metropoli. Je li bilo bolje u Šibeniku ili Zagrebu, ne mogu tvrditi, jer na šibenskom nastupu nisam bio, no iskričavost zagrebačkog koncerta je nepobitna.
Daniel Ágúst Haraldsson i Birgir Þórarinsson kao posljednja inkarnacija benda koji je 1995. startao kao deseteročlani sastav u Reykjaviku predstavili su svježe objavljeni album „Lies Are More Flexible“ ne osvrćući se previše glazbeno na početna poglavlja karijere. Ovogodišnji singl „Featherlight“ i „Arabian Horse“ s istoimenog albuma iz 2011. iako su, mjereno u bpm-u, bile samo zagrijavanje, adrenalinom su ispunile publiku, a sve što se nakon toga nizalo tijekom dvosatnog nastupa pojačavalo je centrifugu ritma i emocija koji su pravovremeno ‘rezani islandski chillom’ Haraldssonog vokala.
Dok je Birgir Þórarinsson za pultom bio gospodar zvuka, Daniel Haraldsson bio je gospodar ceremonije kao najresplesaniji pojedinac te večeri, a njegova uživljenost na pozornici se itekako prelivala na publiku. Dakako, Gus Gus su danas drugačija glazbena priča nego iz vremena kad su djelovali kao mnogoljudni bend, ili bolje kazano glazbena zajednica na pozornici, čije se članstvo s godinama osipao, ali današnji dvojac iza sebe ima debelog iskustva kako bi sve to kompenzirao i pružio publici ‘špicu’ po koju je došla. Sudeći po tome, po svoj prilici će se Gus Gus u skorašnjoj budućnosti prilično udomaćiti u koncertnim prilikama pred nama.
Prije Gus Gus predstavio se sarajevski Drumelody, one man act iza kojeg stoji Berin Tuzlić koji je pored kombiniranja melodija na pultu pumpao live ritam preko drum pada. Počeo je u chill out maniri svojim najnovijim singlom „Hyperbola“ dok se veliki pogon polako punio da bi pred kraju privukao priličnu pažnju svojim glazbenim konceptom, nakon čega je na oduševljenje prvih redova, podijelio s pozornice i nekoliko vinila.
Večer darivanja i dobrog raspoloženja u svakom pogledu.