…pa da sve bude kao nekad, oliti Kawasaki 3P započeo je s dvodnevnim rođendanskim slavljem u velikoj dvorani Teatra &TD.
25 godina je napunio bend za kojeg se u devedesetima činilo da neće izdržati ni pet godina na okupu. U biti do prvog albuma se nije sa sigurnošću moglo reći i da je to bend u nekom klasičnom smislu, već čista provokacija koja se sporadično ukazivala u zagrebačkim klubovima, gdje su neki od članova znali uskočiti u publiku i potući se s nekim iz nekog razloga, pa se vratiti na pozornicu i nastaviti nastup. Sjećam se i prvog većeg nastupa u KSET-u kad su uspješno počeli furati svoj konceptualni antikonceptualizam svi odjeveni u crne vreće za smeće i kad je „Snifa san glu“ postala klupska himna na način kako je to prije nje bila pjesma „Bubašvabe“ Hladnog piva.
U srijedu u &TD-u kao da se i vrijeme zavrtjelo unazad kad se zborno orio refren te pjesme u dvorani u kojoj su se i zidovi znojili od visoke temperature. Bila je to i jedina pjesma te večeri koja je izvedena dvaput, jednom u akustičnoj verziji u središnjem dijelu, a drugi put kao kruna nastupa. Koncert je bio i prilika da se na pozornicu popnu i neki stari članovi s prvog albuma, koji odavno nisu u današnjoj postavi, tj. saksofonist Krešo Šojat i gitarist Vedran Pušić Pljuga koji su zajedno s ostalima prvo zasvirali pjesmu „indijanac – Vi gata om“, a potom nešto kasnije uskakali na „Malo vas je…“, „Klint Istvud“ i „Antonija“. Također se pojavio i Dražen Karakaš Klit izvevši „Sjekirom u glavu“, a gostovale su i Kelkope, četiri plesačice za specijalne prigode poput ove i koje su dolijevale ulje na vatru ionako lako zapaljive atmosfere u dvorani.
Te prve večeri nije nastupio trubač Igor Pavlica (koji je bio negdje u kombinaciji s Darkom Rundekom na brdovitom Balkanu), kao što opetovani izostanak Demirela Pašalića nakon koncerta na zimskom fesitivalu Brijačnica ukazuje na to da je i više nego sigurno bivši član benda. No kemija Kawasaki 3P-a je čudna stvar, kao što je i ‘ludilo’ unutar njega očigleno zarazno, pa je tako na sebi svojstven način bubnjar Nikola Babić izlazio u prvi plan više nego se možda očekivalo. Za početak, bubnjao je žarom Zvijeri iz Muppet Showa, a kad nije, onda je privlačio pažnju svojim hodom i gestama a la Johnny Bravo. Čak i na kraju kad je vrućina u dvorani uzela svoj danak i Tomfin glas postao još rašpastiji, a svi bili već onemoćalo omamljeni, Babić se ponašao kao da je tek došao na sat aerobika, što dakako može biti gledano samo u pozitivnom kontekstu.
Koncert je otvoren s „Riba“ i „Kn’žpu“, tj. s laganim dizanjem tenzija, a s „Dugodugodugo“, „Kak’ si“ i „Zec“ je poganje u prvim redovima već bilo u tijeku. Odličan je bio potez da u središnjem Kawasaki 3P zazvuče akustično u pjesmama „Mali medo“ i već spomenutoj „Snifa san glu“ na koje se nadovezao već poznati ‘terasa izlet’ „Anđelko“ na melodiju Stevieja Wondera, jer to nije nimalo spustilo tenziju u publici, već upravo suprotno, samo još više pojačalo njeno učestvovanje u zbornom pjevanju.
Veliko finale predstavljao je niz „Loš zao“, „Ni da ni ne“ i „Puta madre“, nakon kojeg je Tomfa K3P-u zaželio još 25 urnebesnih godina u budućnosti i povukao se s bendom s pozornice. Publika pak umjesto da nakon toga pohrli van dvorane po dragocjeni kisik, potrošila ga je i ono malo što je ostalo u vrućoj dvorani na navijačko skandiranje: „Malo vas je, malo vas je pičkice!“ Uslijedila je posljednja porcija započeta sa „Sob“, rasplamsana s električnom verzijom „Snifa san glu“ i oproštajnom „Ringišpil“.
Izlazak iz dvorane bio je poput izlaska iz parne kupelji. Pravo smrzavanje. Možda otud i ona digresija s početka teksta, podsjetnik na vremena kad Kawasaki 3P nisu bili festivalski headlineri, već zajedno s publikom zagrijavali klupske prostore do razine omamljenosti ravnoj udisanju ljepila. Prvo poluvrijeme proslave četvrt stoljeća ovog kultnog zagrebačkog benda je uspješno okončano. Drugo se igra večeras na istom terenu i istim uvjetima. Oborina će biti jedino ako bude kapalo s oznojenog stropa Teatra &TD.