Sinoć je u zagrebačkoj Tvornici kulture beogradski bend Stray Dogg predstavio svoj novi album ‘Look At The Moon’.
Kao da je sve započelo tamo gdje je završen prošlogodišnji koncert Stray Dogga u Vintage Industrialu, kad je bend za veliki završni krešendo izveo „Dead Man“ temu Neila Younga, jer sinoć je u ispunjenom Malom pogonu Tvornice kulture upravo s tim instrumentalom započeo koncert nakon čega je uslijedilo predstavljanje novog studijskog aluma „Look At The Moon“.
Bila je to ujedno i prilika da se predstavi i novi član u sastavu – Boško Mijušković. Boško kojeg smo navikli gledati i slušati u ulozi basista u grupama Straigth Mickey And The Boyz, Škrtice i Turisti, u Stray Doggu je sjeo na bubnjarski stolac i zamijenio dosadašnjeg bubnjara Relju Ilića. Svaka čast Relji, ali Boško je uistinu bio sinoć onaj razigrani element koji ‘gura’ cijelu svirku, ona vrsta nezaustavljivog bubnjara koji bi svirao i cijelu noć, da je za tako nešto bilo potrebe.
No nije on jedini za pohvalu. Iz cijelog benda se ‘cijedio mojo’. Guštali su u izvođenju novog materijala, od kojeg, po slobodnoj procjeni autora ovih redaka, nije jedino odsvirana pjesma „Kraj“, koja ujedno i zatvara novi album. Sve ostalo bio je plastični dokaz zašto je svaka nova pjesma našla svoje mjesto na albumu, a to je da je svaka uživo zasjala u jačem sjaju. Dušan Strajnić – Dukat bio je u famoznoj pjevačkoj formi i trenutno je zasigurno u samom vrhu pjevača s regionalne scene koji vas uživo snažno mogu očarati svojom izvedbom u kojoj su emocija i izvedba famozni spoj jednog kompletnog autora. I bilo je svejedno je li on sam s gitarom na pozornici, ili unutar zahuktale mašine benda. Jednostavno, svjedočimo zenitu Stray Dogga. Po onome što je sinoć izvedeno, ovo bi lako mogla biti godina u znaku tog benda, jer ima tu ‘mesa’ da vas pometu i s neke veće festivalske pozornice.
Nizale su se tako „To Much Madness“, „The Rope“, „Look At The Moon“, „Worried Mind“, „Bad Moon“, „Pity“…, ali je također set lista bila ispresijecana s nekim starim adutima od kojih je publika najglasnije pozdravila „Away“, uvodnu pjesmu s prošlog albuma „Come Along Wind“. Za finalni krešendo i oproštaj od publike na samom kraju ostavljena je „Devil’s Dance“ koju su na pozornici ‘kovitlali’ Ana, Boško, Marko i Vladimir i nakon što je Dušan sišao s pozornice i zaputio se prema backstageu, a prije toga je izveo solo „Nebesku temu“ velikog Vlade Divljana tako emotivno da su srsi prolazili kičmom, definitivno najbolja obrada pjesme glazbene ikone koja nas je prerano napustila.
Poseban moment bilo je i Dukatovo obraćanje publici, ujedno i prvo s „dobro veče“ na kraju službenog dijela, kad je niz propusta oko izrade novog CD-a okrenuo u korist. Naime, objasnio je zašto se novi CD „Look At The Moon“ prodavao sinoć na merch štandu za svega 40 kuna. Prvo je rekao da je tisak ispao loše i da je zbog toga naslovnica gotovo crna i da se silueta ženske osobe na njemu jedva raspoznaje. „Nije to sve, iako se na albumu nalazi devet pesama, na poleđini ih je navedeno samo sedam“, pričao je Dušan i nastavio: „Tako da je to jedan big fail s naše strane“, na što je dobio gromoglasnu podršku publike.
„Pored svega doneli smo samo sedam primeraka CD-a, iako ih kod kuće imamo preko 500 u kutijama“, bio je šlagvort za kraj kojim je dodatno objasnio njihovu poslovnu smušenost. No, ta smušenost je ujedno stvorila i empatiju kod publike sinoć. Sedam novih CD-a s faličnim omotom po cijeni od 40 kuna u momentu su postali vruća roba. Rasprodani su i prije nego li je koncert okončan, a oni koji su zakasnili su se mogli utješiti kupnjom vinila ili CD-a prethodnog albuma „Come Along Wind“. Ako Dušan ikad propadne kao glazbenik, u marketingu ga čeka sjajna karijera.
Za uvertiru u sjajnu koncertu večer pobrinula se mlada zagrebačka kantautorica Mary May koja je prošle godine objavila izvrsni debut „Things You Can`t Put Your Finger On“. I ona je s bendom bila izvrsna sinoć, no ono na što treba uperiti prstom bio je stvarno neshvatljiv i užasno nepristojan žamor publike tijekom njenog nastupa, a bila je riječ o stilski srodnoj glazbi zvijezda večeri. Dakle, ako se negdje očekivalo da će publika obratiti pažnju na glazbu Mary May, to je trebalo biti sinoć, ali avaj. Ipak će za pravi ugođaj glazbe Mary May trebati pričekati promociju albuma koja je zakazana za 13. veljače u Močvari.