Koncert The Bambi Molestersa skoro je odgođen zbog zatvaranja Velikog pogona Tvornice kulture, no dobra volja je prevladala i nije zažalio nitko tko se u subotu navečer odlučio za tiskanje u Malom pogonu.
Uglavnom kako je već poznato, trebao je to biti najveći samostalni koncet The Bambi Molestersa u metropoli, no večer prije inspekcija je zatvorila Veliki pogon Tvornice kulture i nastup surf rock Siščana se našao pod velikim znakom pitanja. Ulaznica u pretprodaji je već bilo prodano i više od kapaciteta Malog pogona, te je zaustavljena daljnja prodaja, a The Bambi Molestersima je bila namijenjena uloga kolateralne žrtve u toj situaciji.
No bend je odlučio zasvirati i u tim nepovoljnim uvjetima kako ipak ne bi razočarali one koji su se unaprijed „brusili“ na koncertno predstavljanje albuma i filma “A Night In Zagreb“.
Cijela priča o tome je li u Velikom pogonu Tvornice bio preglasan koncert Massima, na kojem je navodno bilo potajno vršeno mjerenje ne treba možda ni komentirati. Jer ako je Massimov koncert bio preglasan, onda se odmah mogu po istom slovu zakona zauvijek pogasiti sva koncertna događanja na gradskim trgovima, kad se obično čitave kvartove stanovnika ne pita za mišljenje. A što reći o minulim i predstojećim koncertnim spektaklima koji se spremaju za ljeto? Hoće li i maksimirski stadion biti zapečaćen prije dolaska Madonne jer će i sama tonska proba biti izvan gabarita propisa? Na kraju krajeva kako to da do sada inspekcije nisu tako promptno reagirale za svako mjesto sa živom muzikom bez obzira na to koji glazbeni stil se njeguju u dotičnima? Selektivna primjena zakona nije novost na našim prostorima, samo do kad više?
U slučaju Tvornice treba uzeti još u obzir i to da su se novi najmoprimci sasvim drugačije postavili od svojih prethodnika. Osobno sam se uvjerio da su mjesecima radili na dodatnoj zvučnoj izolaciji cijelog prostora. U prilog tomu govori i činjenica da kad dolazite pred Tvornicu nikako ne znate je li koncert u njoj počeo sve dok ne zakoračite u prostor. Svako tko je bar jednom došao u proteklih manje od godinu dana u taj klub složit će se da je tako, ako samo malo izvrti film unazad. Postoji li bolji dokaz od toga?
Možda je nepravedno prema The Bambi Molestersima potrošiti prostor na ovakav uvod, ali preko ovih stvari je uistinu teško prijeći. Uglavnom Bambiji su odsvirali jedan od boljih koncerata u karijeri, bar po pitanju stava. Osjetio se prkos u dvosatnom instrumentalnom „surfanju“, dok se publika pošteno tiskala u Malom pogonu, a čak je i Dalibor Pavičić zapjevao kao da ga sam Vrag goni.
Koncert je tako neočekivano postao nešto što simbolizira borbu za urbani kulturni prostor u ovome gradu. I to po tko zna koji put već samo u ovom 21. stoljeću. U vrijeme kad postoji institucija Rock kuće slavnih i kad je rock odavno ne samo glazba, već i životna filozofija. Kod nas je sudeći po gore navedenom događaju to još uvijek nova i (vrlo vjerojatno nekima) opasna implementacija sa Zapada koju valjda treba držati u kontroliranim uvjetima, da se slučajno ne proširi previše.
Da bude nešto na margini i izvan glavne struje, tako da se mlade osobe poput nekih koje su se upustile u komentiranje i na našoj F. stranici te napisale kako ne doživljavaju rock u kontekstu kulture, ne bi sramile zbog izricanja takvih stvari. Da su možda bile jučer na koncertu u Tvornici možda bi to lakše shvatile. Možda bi im bilo i neugodno kao i članovima Molestersa čiji se engleski prijatelji nisu mogli načuditi apsurdnosti situacije u kojoj se njihov omiljeni bend zatekao.
I sve to zato jer je netko odlučio Valentinovo provesti na Massimovom koncertu s decibelmetrom u rukama umjesto s čepićima u ušima.