Kako javlja organizator prvi glazbeni festival proširene stvarnosti dvodnevnog karaktera pratilo je više od 2500 ljudi.
Festival je bio podijeljen u dvije žanrovsko različite večeri i moglo ga se gledati samo u realnom vremenu, jer bendovi su uživo svirali u zagrebačkom studiju Mozaik grupe. Program je prvog dana otvorio dvojac Mi Vida, a Vida Manestar i Stanislav Kovačić na violončelu zasjali su sa svojim uratkom “Sexy” i singlom “Ispod mesa”. Višestruko nagrađeni jazz rock kvartet Chui nastavio je program, a još jednom su pokazali da svoj imaju stil kojim nas svakako vode u razne dimenzije, i njihovo viđenje jazza isprepletenog s elektronikom, post-rockom, funkom savršena je kombinacija za drugi dan Remotea. Naš najpoznatiji electro pop band Nipplepeople izveo je singlove “Frka”, “Sutra” i “Tajna” dok je kraj prepušten elektroničkoj senzaciji ABOP koji svojim live technom i praćen sjajnim vizualima zatvorili prvi dan festivala.
U nedjelju su na sceni prvi bili Elemental, jedan od najuspješnijih i najdugovječnijih hip hop bendova ovog podneblja, koji su prošetali svojim hitovima poput „Goli i bosi“, „Prokleta ljubav“ i „Male stvari“. Budući da od početka pandemije bend nije nastupao na koncertima, ovo je bila i prilika čuti neke nove stvari poput jednog od posljednjih singlova “Hej sanjalice“. Nakon njih je noir-pop bend Mixed Up Mary pokazao svoje umijeće, a izveli su i novi singl “Mjesto”. Zagrebački punkeri Mašinko pokazali su zašto su jedni od najcjenjenijih na alternativnoj sceni i uživaju kultni status, a Remote je bio prilika za čuti punk himne „Kad vjetar kaže stani“ i „Kad idemo van“. Večer je zatvorio ELEVEN, a riječ je o solo techno projektu Ivana Levačića, bubnjara grupa ABOP, Chui i Kries, koji je dobio zadatak rasplesati za kraj festivala.
Bogat popratni program bio je organiziran oba dana festivala, što samo govori o cjelovitom pristupu ovakvom novom doživljaju glazbenog festivala, a posebno je zanimljivo bilo vidjeti 3D verzije izložbi. Uz izložbu fotografija Konrada Lovrenčića “Usput uz put”, koja je prikazala niz usputnih isječaka prostora snimljenih mobitelom, mogla se pogledati i izložba fotografija sjajnog mladog street fotografa Kristijana Smoka “Wandering Into The Unknown” koji je bilježio živote sugrađana. Programu se priključila i ekipa Graffiti na Gradele i graffiti akcija u NYC Subwayu, a umjetnici Chez, Sarme, Royal, Rakun i Casino napravili su grafite koji su postavljeni u 3D model podzemne u New Yorku kao posvetu grafitima koju su tamo i nastali. Budući da je festival bio organiziran kao live glazbeni događaj, smjenu bendova je pratio nastup DJ Babilonske, kao i virtualni merch štand PDV-a, jedne od najaktivnijih nezavisnih diskografskih kuća, koji su ujedno i promicatelji kulture vinila.
Projekt kakav još nije viđen u našoj regiji spojio je stvarno i virtualno u jedno, te na inovativnoj tehnološkoj platformi pružio potpuno novo festivalsko iskustvo gledanja uživo. Uz live tracking sustav za kamere, kakvim su se primjerice koristili Gorillaz, Billie Eilish, Katy Perry i produkcija MTV Video Music Awards, najmoderniju tehnologiju u svijetu live camera trackinga, poseban 3D prostor za svakog izvođača, te video i svjetlosne elemente na sceni koje kontroliraju dizajneri, jasno je da je bilo riječi o nečem posebnom. U prilog tome je svjedočila je činjenica da je za festival vladao dobar interes, a pratilo ga je više od 2500 ljudi iz više od 18 država i na čak četiri kontinenta.
Nositelj Remotea je Umjetnička Organizacija Elemental, koja od 2015. godine djeluje i pod imenom 383records, a nastala je kao logični razvoj glazbene skupine Elemental, čiji su članovi aktivni u brojnim drugim glazbenim sastavima i projektima, a projekt je bio sufinanciran sredstvima Ministarstva kulture i medija putem natječaja za programe digitalne pretvorbe i kreiranje novih kulturnih i edukativnih sadržaja.