Obzirom da se poput glazbenika i mi kao medijski radnici bavim javno vidljivim poslom, tako je i naš rad podložan javnoj kritici.
Naš Vedran Harča iz godine u godinu piše o krčkom Tramontu, jednim od najdugovječnijih festivala koji okuplja nezavisnu scenu u Krku na otoku Krku, čije su ovogodišnje izdanje svojim koncertima zatvorili Mary May, Juno Nao i Seine.
Report s tog koncerta izazvao je reakciju poznatog i cijenjenog bubnjara Krune Levačića koju prenosimo u cijelosti. Levačić je na Facebooku napisao sljedeće:
“Divota. Pisac o koncertima (Ravno do dna) osvrnuo se na nedavni dogođaj na Kamplinu, gdje je nastupio i bend sačinjen od mojih prijatelja zvan “Mary May”. Autor, ako ga se tako može nazvati, govori o svojem dojmu, baziranom na, očito, neugođenom sluhu i emocijama kao supstitutu za dobar sluh i znanje. Nije naročito pismen, pa to dodatno doprinosi dojmu (akustičnu gitaru zove “akustara”, valjda da se stekne dojam opuštenosti i insajderstva… međutoa, on ne zna da se tako glasaju primitivni gažeri). Uglavnom, govori o svojem privatnom dojmu, takozvanom “sviđa mi se-ne sviđa mi se”, a to je najmanje bitno i neinformativno, pristrano… tako se govori prijateljima u bircu, a ne javno. Spominje i neke “iskrivljene, nepravilne ritmove”, a osobno dobro znam tu muziku i u njoj ničeg takvog nema, odnosno tako može čuti samo netko tvrdih ušiju. Ukratko, blamage oštro ko gilette, iseko se čoek koliko je dug i tup. Možda je najbolji biser “džezirane solo dionice”, nešto što nisam odavno čuo… da džezirane, ajme koji papak!!!!”
Report s koncerta možete pročitati ovdje: