Izašle dosad neobjavljene snimke Drugog velikog kvinteta Milesa Davisa u osmoj ediciji njegovog niza ‘The Bootleg Series’

Zasebno izdanje na dvije ploče sadrži sve snimke s Pariškog jazz festivala iz 1964. godine.

‘Miles In France – Miles Davis Quintet 1963/64’

Ranije ove jeseni, Columbia Records i Legacy Recordings najavili su najnoviji box set iz niza Bootleg Series Milesa Davisa “Miles in France – Miles Davis Quintet 1963/64: The Bootleg Series, Vol. 8”, koji je danas dostupan kao set od 6 CD-ova i 8 LP-a s više od četiri sata prethodno neobjavljene glazbe i novim bilješkama novinara Marcusa J. Moorea.

“Miles In France” uključuje ​​svu glazbu koju je Davis snimio na Festivalu Mondial Du Jazz 1963. u Antibesu (26.-28. srpnja te godine) i 1964. na Pariškom jazz festivalu (1. listopada). Komplet od 2 LP-a, koji sadrži samo snimke iz 1964., također je dostupan od danas. Na snimkama iz 1963. koje se nalaze na “Miles In France” trubača su pratili George Coleman, Herbie Hancock, Ron Carter i Tony Williams; dok snimke iz 1964. bilježe dolazak Waynea Shortera na tenor saksofonu, kao posljednjeg člana Drugog velikog kvinteta.

“Miles in France” producirao je Grammyjem višestruko nagrađeni tim koji čine Steve Berkowitz, Richard Seidel i Michael Cuscuna (ovo je jedna od posljednjih produkcija za Cuscunu, koji je preminuo ranije ove godine), a masterirao višestruko Grammyjem nagrađeni inženjer Vic Anesini u Battery Studios u New Yorku.

U vrijeme Pariškog jazz festivala 1964., tenor saksofonist Wayne Shorter upravo je napustio Jazz Messengers Arta Blakeyja i pridružio se Milesovom bendu na prvoj europskoj turneji Drugog velikog kvinteta. Bend je 1. listopada u Parizu odsvirao dva uzastopna koncerta, ukupno 99 minuta glazbe. Bez ponavljanja melodija između nastupa, ponudili su dubinsko ispitivanje potpuno novog Drugog velikog kvinteta, koji će krenuti na neistraženo tlo.

Miles se vratio u SAD nakon ovih koncerata s novim osjećajem za glazbenu svrhu, potaknut bendovima koje je vodio u Francusku, uživajući u pozornicama na kojima su svirali. U vrijeme kad je snimio “E.S.P.” s Drugim velikim kvintetom 1965. godine, dokazao je da je – usprkos svim fizičkim i duhovnim izazovima koje je izdržao – i dalje barometar prema kojemu se jazz kretao i razvijao. “Nekih 60 godina od ovih zapisa, i više od 30 od njegove smrti, Miles je i dalje vrhunac, esencija odvažnosti i spomenik svih spomenika,” stoji u priopćenju povodom izlaska seta.

Želimo da naš sadržaj bude otvoren za sve čitatelje.
Iza našeg rada ne stoje dioničari ili vlasnici milijarderi.
Vjerujemo u kvalitetno novinarstvo.
Vjerujemo u povjerenje čitatelja koje ne želimo nikad iznevjeriti.
Cijena naše neovisnosti uvijek je bila visoka, ali vjerujemo da je vrijedno truda izgraditi integritet kvalitetnog specijaliziranog medija za kulturu na ovim prostorima.
Stoga, svaki doprinos, bez obzira bio velik ili mali, čini razliku.
Podržite Ravno Do Dna donacijom već od 1 €.

Hvala vam.

1.00 € 5.00 € 10.00 € 20.00 € 50.00 € 100.00 € 200.00 €


Donacije su omogućene putem sustava mobilepaymentsgateway.com.
Podržane sheme mobilnih plaćanja: KEKS Pay, Aircash, Settle, kriptovalute

Zadnje od Uncategorized

Idi na Vrh
X