Na promociji vinilnog reizdanja albuma Električnog orgazma “Kako bubanj kaže” nije nedostajalo ni elektrike, ni bubnjeva, a ni orgazma.
Godine 1984. izašao je četvrti album Električnog orgazma pod imenom “Kako bubanj kaže”. Na koncertnoj promociji tog albuma u Zagrebu je bilo petnaestak prodanih karata. Četrdeset godina poslije u zagrebačkoj Tvornici, taj broj je više desetaka puta nadmašen.
Ne zvuči loše za album koji se inicijalno očajno prodavao, dobio mlake recenzije. nakon kojeg je grupu napustio klavijaturist, a basist je napustio bend i bavljenje muzikom. Ne zvuči loše ni za bend koji se nakon toga u novoj postavi poput Feniksa izdigao iz vlastitog pepela.
U međuvremenu se klavijaturist Ljuba Đukić vratio u bend, tako da sada može obilježiti 20 godina od povratka u sastav. Svojevrsnu obljetnicu može slaviti i sastav TV Eye koji već drugu godinu u studenom izvodi svoje pjesme prije nastupa Električnog orgazma. U pola sata svirke TV Eye je udarničkom upornošću širio svoje rock evanđelje. Predvođeni vječno rasplesanim i za komunikaciju spremnim frontmenom Miranom Kurspahićem, TV Eye je bio ponešto duhom odsutan do izvedbe pjesme “Don’t Let It Go”, kada je njihova svirka u kombinaciji s Miranovim scenskom akrobatikom izgubila nepotrebnu suzdržanost i postala ono što je Kurspahić i najavio, “ultra predigra za naš orgazam”. Bio je to dosta emotivan koncert i za TV Eye – kako je Kurspahić objasnio publici, gitarist Saša Strakoš će prestati nastupati s grupom, no novi materijal slijedi u skoroj budućnosti.
Na promociji vinilnog reizdanja albuma Električnog orgazma “Kako bubanj kaže” nije nedostajalo ni elektrike, ni bubnjeva, a ni orgazma. Od uvodne obrade “Lui, Lui” (s citatom pjesme “Wild Thing”), napon je rastao, brže pjesme su se pravilno i logično izmjenjivale sa sporijima, a rjeđe svirane pjesme su uspješno izazvale iznenađenje kod publike – ako je trebalo, bend je čak unutar jedne pjesmo šaltao iz rocka u funk, iz funka u punk, iz punka u psihodeliju, u kojem god smjeru je trebalo, sastav je bio na mjestu. Iako takve stvari nisu novost kod Orgazma, oduševljava lakoća sviranja i uživanje u vrlo razgranatoj zvučnoj slici.
Prvi interesantan zaokret u večeri je bila izvedba pjesme “Fras u šupi” koja svojim duljim, tmurnim uvodom nije poremetila atmosferu koncerta, ali je pametno promijenila žanr te odškrinula vrata za ovacije na “Krokodili dolaze”.
Pjesme “Skamenjen” I “Baby, Baby, Baby, Baby (ja želim promene)” su tako izvedene da su nadišle originalne studijske verzije, dobile su više žanrovskog šarenila koje je mudro balansirano. Komunikacija s publikom je bila svedena na malo govorancije, ali puno svirke koja je okupljene pogađala ravno tamo gdje treba. To se pogotovo osjetilo nakon “Locomotion” u Ljubinoj vokalnoj izvedbi koja je, iako je već odavno bend bio u najvišoj brzini, dala još poguranca za perfektan rock’n’roll tulum. Nema dobrog tuluma bez kontroverzne hereze, pa ću tako reći da mi je osobno bilo mnogo bolje na Orgazmu u Tvornici nego na Nicku Caveu u Areni Zagreb prije otprilike mjesec dana. Gošća večeri je glumica bila Anica Dobra koja je suvereno otpjevala “Svečane bele košulje” i “Hodam sad kao zombi”.
Dvosatna svirka orgazma je završila relativno kratkim, ali ubojitim bisom, sastavljenim od starog zlata “Vi” i “Zlatni papagaj”. Zagreb i Orgazam su se uvijek voljeli, čini se da je ovo jučer bio “medeni mjesec za skoro 45. obljetnicu ljubavne veze”.
Set lista:
Lui, Lui / Wild Thing
Hajde bejbe daj da vidim sad
Vudu bluz
Locomotion
Svaka nova noć
Fras u šupi
Krokodili dolaze
Klinci traže zabavu
Ja sam težak kao konj
Gde smo sad
Svečane bele košulje
Hodam sad kao zombi
Sex droga nasilje i strah
Baby, baby, baby, baby (ja želim promene)
Kapetan Esid
Ne postojim
Skamenjen
Bejbe ti nisi tu
Igra rokenrol cela Jugoslavija
Spojimo se sad
Konobar
Debela devojka
Kako bubanj kaže
Nebo
Bis:
Vi
Zlatni papagaj