Dizajner Jonathan Barnbrook prokomentirao je poruku dizajna naslovnice posljednjeg albuma David Bowieja.
Dugogodišnji suradnik Davida Bowieja, dizajner Jonathan Barnbrook progovorio je o svom radu na posljednjem albumu “Blackstar”.
25. studijski album objavljen je 8. siječnja na Bowiejev 69. rođendan i dva dana prije njegove smrti (10. siječnja), a ujedno je prvi njegov album koji je završio na prvom mjestu američke top liste albuma u povijesti.
Za Barnbrooka “Blackstar” bio je nastavak dugogodišnje suradnje s Bowiejem, naime, radio je dizajne albuma “Heathen” (2002.), “Reality” (2003.), “The Next Day” (2013.) i kompilaciju “Nothing Has Changed” (2014.).
On dizajn albuma objašnjava na način da crna zvijezda sugerira konačnost. “Bowie je bio čovjek koji se suočava sa svojom smrtnošću”, izjavio je Barnbrook za Dezeen i nastavio: “Simbol crne zvijezde, umjesto napisanog ‘Blackstar’ u sebi sadrži konačnost, tamu, jednostavnost, kao što reprezentira i njegovu glazbu”.
Barnbrook također odbacuje i sumnje onih koji skeptično gledaju na ovaj jednostavni dizajn: “Puno ljudi je reklo kako je to sranje od naslovnice kad se album pojavio i da je trebalo pet minuta da bi se to dizajniralo. Ali mislim da tu postoji nerazumijevanje oko jednostavnosti. Dizajn vinilnog izdanja pokazuje dublju priču, jer je crna zvijezda izrezana tako da prikazuje ploču iznutra. Činjenica da vidite ploču kao fizičku stvar koja je izložena ogrebotinama čim ‘oživi’, također je njegov komentar o konačnosti i smrti.”
Pričajući općenito o radu s Bowiejem, Barnbrook je dodao: “Uvijek je želio učiniti nešto zanimljivo i time često stavljao na muku diskografske kuće. Razumio je vrijednost naslovnice albuma, čak i kad su mnogi ljudi zaboravili na to.”