U povodu dvadesetogodišnjice izlaska albuma “Everything Must Go”, Nicky Wire i James Dean Bradfield otvorili su dušu govoreći o njegovom nastanku za Guardian.
Njihov sad već ikonički album “Everything Must Go” prvo je izdanje benda nakon nestanka njihovog člana Richeya Edwardsa. Album je dosegnuo drugo mjesto britanskih top lista.
Govoreći za Guardian o tome, gitarist i pjevač James Dean Bradfield rekao je kako je prije nestanka Edwards želio da nastave s mračnim temama iz Biblije, ali se ostali članovi nisu s njim složili. Dodao je kako pritom nije bilo tenzija i svađa između njih.
Nedugo poslije toga, Bradfield je s Edwardsom putovao nazad u London, no Edwards je tada nestao bez traga. “Prvih mjesec dana još uvijek očekuješ neke vijesti, nada te ubija. Onda shvatiš da si se zatekao u nečemu što nema definitivnoga kraja”, rekao je Bradfield, te dodao: “Tri mjeseca po nestanku, rekli smo: hajdemo se naći zajedno u prostoriji, kao bend, ne kao prijatelji, i vidjeti kakva je dinamika benda bez Richeya. Bilo je ogromno olakšanje napisati pjesmu poput “A Design fo Life”, to je bio jedini način da ponovo budemo svoji.”
Basist benda Nicky Wire komentirao je ogorčeno kako je suvremena muzika postala mekano, digitalno poziranje, ustvrdivši kako bi danas bilo nemoguće da pjesma poput “A Design for Life” postane hit, jer više nitko ne ostavlja dušu i osjećaje u svojoj umjetnosti.
Govoreći o Edwardsu, Wire je rekao kako bi bilo divno da je Richey mogao biti s njima na svim tim velikim koncertima koje su odsvirali. “To je zaista pretužno”, zaključio je.