Prvi od dva u nizu rasprodana koncerta Antenata u MM centru bio je kozmičko stapanje publike i glazbenika. Odličan bend, publika i izbor prostora.
Najbolje snimanje koje si bilo koji bend može priuštiti jest ono uživo. Bezbroj puta se pokazalo da u takvim situacijama puno stvari legne na pravo mjesto. To je obično i dokaz da je bend i svirački na zavidnom nivou, da kemija struju između članova i da producenti uživaju u radu, koliko god on bio zahtjevan za izvesti.
Zagrebački Antenat upravo je uživo snimao svoj treći album „Izlet“ u dvorani MM centra (da ne bude zabune, snimanje uživo znači kad svi članovi benda sviraju tijekom rađenja tonskog zapisa, s minimalnim nasnimavanjima tj. overdubbingom, tako da to nema veze s koncertnim zapisom kad je u igri i publika). „Zavoljeli smo ovaj prostor tijekom snimanja. Toliko da smo zato odlučili u njemu organizirati promociju albuma“, izjavio je tako tijekom koncerta frontmen i udaraljkaš Nenad Kovačić neposredno prije prvih taktova nove pjesme „Izlet“ koju je ovaj deveteročlani subreggae kolektiv fluidno i moćno valjao kroz, u potpunosti ispunjenu, malu dvoranu MM centra. Bio je to istovremeno i znak da se publika koje je prvo odlučila sjediti na tribinama podigne na noge, jer naravno, Antenat je sve samo ne bend na kojem se može sjediti.
Groove je najjače oružje ove grupe, zajedno s angažiranim, ali nenametljivim tekstovima, koji koliko otvaraju pitanja, toliko i nude rješenja. Antenat ne želi na političarski način grubo upirati u probleme, kao što je to slučaj s većinom domaćih grupa sličnog dub-ska-reggae izričaja što je nekako u ovoj situaciji i dobar znak sazrijevanja te vrste scene. U prvom planu je glazba i njena višeslojna ritmičnost koja nudi olakšanje, dok su tekstovi orijentirani na duševnu samopomoć u svijetu koji Antenat jasno razdjeljuje na „njihov i naš svijet“. „Njihov svijet“ su naravno sva zla „tamne strane“ kapitalizma, a „naš svijet“ sačinjava svako pozitivističko djelovanje i usmjerenost ka dobroti i duhovnosti. Upravu tu leži i ključna uloga Nenada Kovačića kao najisturenijeg člana –prvog među jednakima. On je svojevrsni šaman u cijeloj priči. Pjeva, pleše i svira nekoliko vrsta udaraljki i bubnjeva, stapa se sa glazbom, a nimalo ne nameće svoj ego, iako bi po tom silnom istovremenom angažmanu na pozornici to vrlo lako moglo tako izgledati.
Antenatu se tijekom koncerta u pjesmama „Mi i oni“ i „Bolivija“ pridružio i čelist Stanko Kovačić, glazbenik koji može lakše nabrojati one kojima nije do sada gostovao na sceni, nego one kojima jest, a također je izrazio zadovoljstvo što su Antentat jedni od rijetkih koji ga nisu zvali da učestvuje u komornim skladbama, već upravo suprotno.
Atmosfera je doslovce kuhala do kraja kad je službeni dio koncerta zatvoren s „Globalize Freedom“ i „Them Promise“ da bi potom uslijedila dva bisa, prvi započet s „Dbk“, da bi za finale Antenat izveo „Roots Bulldozer“.
Ako se vratim na uvodnu tezu, Antenat je pokazao da je svirački na zavidnom nivou, da kemija struju između članova i da je publika uživala, kao što će uživati i drugi dan koncerta koji je zakazan za petak 5. travnja u istom, već rasprodanom, prostoru. „Izlet“ s njima je nešto što uistinu posjeduje vrijednost, koliko god se ne pričalo o tome.