Kantautorski vezni red Dedić-Novak-Dedić prvi je put u Šibeniku nastupio zajedno, uveličavši proslavu Dana grada.
Malo je nedostajalo da naslov ovog teksta bude „Arsene, pa zar uz matricu?!“ Srećom po publiku i cjelokupni dojam, akustična gitara, perkusije i prateći vokali pušteni s trake, trajali su tri ili četiri pjesme. Takav gažerski pristup na impresivnoj tvrđavi sv. Mihovila, uz Matiju živog i zdravog u backstageu i barem deset gitarista već u prvoj pokrajnoj ulici, neobjašnjiv je, koliko i nepotreban. Srećom, dakle, Arsen Dedić se u nekom trenutku dosjetio da se ne nalazi na terasi hotela Bratstvo u Pucarevu, pa je do kraja koncerta posjeo sina Matiju za klavir, a i sam se uhvatio tipki.
Tada je to već poprimilo obrise koncerta kakav vrijedi stotinjak kuna i koji će dostojanstveno zatvoriti prvu sezonu novouređene šibenske tvrđave. Izvedba „Otkako te ne volim“ označila je katarzični trenutak večeri, pa je i logično da se baš tada iz publike otrgnuo vrisak „Sei grande!“ Razbacivao se Arsen urođenim šarmom, pomno uvježbanim cinizmom i nadahnutim stihovima. Šarao je po odabranim hitovima, od „Dida moj“ do „Djevojke iz moga kraja“ i „Sa okusom mora“, recitirao, prisjećao se i nasmijavao.
Obiteljski tihi obrt na tvrđavi sv. Mihovila obogatila je i Gabi Novak, jedina iz varoške obitelji Dedića koja se može pohvaliti zajedničkim sessionom s Louisom Armstrongom. Sinoć je s ponosom gledala sina dok ju je pratio u „Šibenskoj nevisti“, „Pamtim samo sretne dane“, „Hrabrim ljudima“, „Nadi“ i ostalim najvećim hitovima karijere. Gabi Novak je već odavno zaključila svoju diskografski život; ne snima, rijetko nastupa, uvijek umjerena i odmjerena, toplog pogleda i blagih riječi, ostala je jedna od zadnjih dama ovdašnje estrade. Takva nam se predstavila i sinoć u Šibeniku.
Odjavili su se s „Odlaskom“, svo troje, uz značajnu vokalnu potporu publike. I onda se dogodi ono što je već postalo simptomatično za koncerte na sv. Mihovilu – nitko ne traži bis. Za takav fenomen još nismo uspjeli postaviti odgovarajuću dijagnozu, zasad znamo samo toliko da se ponavlja iz koncerta u koncert. Ambijent je intiman, publika euforična, raspjevana i raspoložena, a kad se izvođač prvi put nakloni, tribine se pokupe i odu. Dobre ćudi, ali grezi, kako bi to Gabi Novak laički dijagnosticirala u svom hitu…
Tekst objavljen u suradnji s portalom Tris.com.hr