Pjevačica je uklonila interpolaciju iz pjesme s novog albuma ‘Renaissance’ nakon što je Kelis tvrdila da nije obaviještena o njezinoj upotrebi.
Unatoč, zasad, dobrim kritikama novog albuma “Renaissance” nastavlja se neočekivano nezgodan period za Beyoncé.
Naime, uklonila je “Milkshake” iz svoje nove pjesme “Energy” nakon što ju je Kelis javno napala zbog predstavljanja hit pjesme iz 2003. godine, proglasivši taj potez lopovlukom.
Time je nastavljen niz prekrajanja i izmjena pjesama nakon objavljivanja albuma.
Sve je počelo nekoliko dana prije objavljivanja prošlog petka. Album je procurio na internetu. Zatim je u ponedjeljak Beyoncé objavila da će ukloniti riječ “spaz” iz svoje pjesme “Heated” nakon oštre reakcije kritičara koji su rekli da je riječ uvredljiva, a Lizzo je na sličan način uklonila istu riječ iz svoje pjesme “Grrrls” ranije ovog ljeta.
Kontroverza između dvoje pjevačice započela je satima prije službene objave albuma kada je Kelis izrazila frustraciju što je njezina pjesma korištena i što joj se nije pružila mogućnost da ona o tome odlučuje .”To nije suradnja, to je krađa”, napisala je Kelis i dodala: “I ja sam oduševljena jer je razina nepoštivanja i potpunog ignoriranja sve tri uključene strane zapanjujuća. Nikada ništa nije onako kako se čini, neki ljudi u ovom poslu nemaju dušu ni integritet i sve su zavarali.”
Po pitanju spomenute treće strane u pjesmu “Milkshake” kasnije se doznalo da su to Kelisini bivši producenti Pharrell Williams i Chad Hugo.
Beyoncéina web stranica također je zabilježila da je pjesma interpolirana, tj. da je uzet postojeći zvuk i da je promijenjen (za razliku od sempliranja gdje se uzima originalni dio bez promjena).
Bez obzira što je pjesma korištena u minornoj mjeri ili dotjerana kako bi odgovarala Beyoncéinoj plesnoj numeri, Kelis nije bila zadovoljna, rekavši da je cijela situacija za nju bila okidač. “U ovom trenutku to je izvan ove pjesme”, napisala je na Instagramu. “Postoje nasilnici, tajne i gangsteri u ovoj industriji koji se smiješe i izvlače se dok netko ne kaže da je dosta. Dakle, danas to govorim. Dolazim po ono što je moje i želim odštetu.”
U svemu tome Beyoncé je čini se kolateralnom žrtvom, jer Kelis cilja prvenstveno na Williamsa i Hugoa.
Pharrell Williamsa, Kelisin bivši bliski prijatelj radio je zajedno s njom i Chadom Hugoom na njezina prva dva albuma. Njihova je veza propala nakon što je Kelis tvrdila da su je Williams i Hugo “lagali i prevarili”. Umjesto da podijeli stvari “33/33/33”, rekla je Kelis za The Guardian 2020. godine, ostala je bez prava na svoju ranu glazbu i na kraju je zarađivala samo od svojih turneja i kasnijih albuma.
Osvrnula se na spornu vezu u svom videu na Instagramu, rekavši: “Ukradena su mi publishing prava. Ljude stalno varaju tako. To se stalno događa, pogotovo tada. Dakle, ne radi se o tome da sam ljuta na Beyoncé. Pharrell to zna jako dobro. Ovo je izravan udarac na mene i on to radi cijelo vrijeme. Razlog zbog kojeg sam ljuta je taj što znam da je to bilo namjerno od njega.”