Cojojes su sinoć u Vintage Industrialu okončali mini europsku turneju, ali i najavili koncertnu pauzu u Zagrebu koja će trajati sve dok ne zgotove novi album.
Mogli su Cojones ići s tom informacijom u najavi kao mamcem za publiku, ali ta vrsta persuazije nikad nije bila njihov par rukava. Uvijek su igrali na jedini iskreni adut – svoju glazbu. Tako je bilo i sinoć u Vintage Industrialu gdje se okupilo oko dvjesto štovatelja benda koji im je uigrano i besprijekorno isporučio željeni ‘stonerski pakao’.
Pucale su gitarske žice Nenadu Mandiću već na samom početku od siline udaraca, ali Cojonesima nije padalo na pamet zaustavljati koncert zbog zamjene. Nenad se snalazio i s pet žica do prve prilike dok u hodu nije riješio taj problem. Za razliku od prošlog puta u KSET-u kad su Cojonesi imali tu nesreću da sviraju u klubu u kojem nije pravovremeno bila postavljena zvučna izolacija i gdje su bas frekvencije neugodno vibrirale u prostoru, u Vintage Industrialu je sinoć zvučna slika bila izvrsna, a Cojones moćni i teški poput bagera koji je spustio ralicu i gura sve pred sobom.
Vokali Bojana Kocijana i Gordana Tomića u odličnoj formi, a bubnjar Ivor neumoljiv, unatoč operaciji uha koju je imao istog dana. Sama svirka, taj stoner infeno, bio je ogoljen i pravovjeran, gotovo bez iti jednog psihodeličnog trenutka, kao što Bojan nije posezao za frulom, što je također odavno njihov prepoznatljivi adut u zvuku. Groove je sinoć bio vladar u Vintage Industrialu, a Cojones imaju groovea na pretek.
Zanimljivo je da se na set listi nije našao singl „Rocker“, čak ni na bisu koji je s prvom „Clearing Potion“ prošao u znaku debitantskog albuma „Sunrise“ od kojeg je prošlo već deset godina. Dakako naglasak koncerta je bio itekako na pjesmama s posljednjeg albuma „Resonate“ i sve je počelo s pjesmom „Providence“. Izvrsnu „Origin Of Fire“ Bojan je posvetio Radislavu Jovanovu Gonzu koji je ujedno i režirao spot za taj singl i sinoć bio i u publici, no po autoru ovih redaka, „Opium“ nikad bolje nije bila izvedena uživo, bar u Zagrebu. U savršenom balansu izvedbe bila je kruna sinoćnjeg nastupa na kraju njegovog službenog dijela.
Jedina zamjerka ide majstoru svjetla, pogotovo u drugom dijelu kad je ‘flipnuo’ na stroboskopska rješenja kao da su na pozornici kojim slučajem The Dillinger Escape Plan.
U konačnici, sinoćnji koncert je i figurativno i u praksi bio oproštaj od čudne trogodišnje „Resonate“ ere, jer se nekako očekivalo da taj uistinu izvrstan album bude nastavak uzlazne putanje popularnosti koju je bend stekao s prethodnim „Bend To Transcened“, no očigledno je da je rezonanca između benda i eventualno šire domaće publike zavibrirala disharmonično. Sad su Cojones to poglavlje zatvorili i javno obznanili koncerti hiatus sve dok nova ploča ne ugleda svjetlo dana.