Loading Events
  • This event has passed.

D.B. Indoš Kuća ekstremnog muzičkog kazališta ‘I:O:’ u Pogonu Jedinstvo

17 veljača, 2020



U svom novom radu ‘O:I’ D.B. Indoš kroz šahtofonsku glazbu donosi tihe mega(reflekto)fonske kulise povremeno nadglasane živim glasovima i njima pripadajućim oprugama, post-noise kaotičnom bukom gitare, basa, bubnja i saksa stvarajući bučne šahtofonije. Ako još niste uhvatili priliku da poslušate Indoša, 17. i 18. veljače je prava prilika da doživite noise na posebno izrađenim instrumentima, šahtofonima. Ulaz je slobodan.

D.B. Indoš Kuća ekstremnog muzičkog kazališta ‘I:O:’

Rad “I:O:” čini tiha mega(reflekto)fonska kulisa povremeno nadglasavana živim glasovima i njima pripadajućim oprugama, post-noise kaotičnom bukom gitare, basa, bubnja i saxa stvarajući bučne šahtofonije.

Šahtofonska glazba je vrsta hibridne zvukovne umjetnosti, ona je udaljavanje od glazbe, od notnog zapisa ka grafičkom zapisu koji daje instrukcije za mikro-zvučno izvođenje na makro-fotogramskom materijalu iz Martinčeve knjige na kojoj stvaramo konceptualnu praksu zvukovnog u umu i umskog u zvukovnom. Nadalje proizvodimo ur-holografonske susrete nadzornih kamera inkorporiranim u konstrukciji nomadskih Šahtofona, koji klize glatkim teritorijem izbrazdanim paralelnim metalnim šinama. Susretanje uhvaćenih slika je rad nadzornih kamera koje snimaju slike unutar trostrane šaht crne kutije, jedno mnoštvo slika je uhvaćeno u sigurnosnim ogledalima, a drugo mnoštvo slika proizlazi iz direktnog kontakta ruku i opruga u jezgri crne šaht kutije.

Politika rada se temelji na tezi da su aparati kojima je suvremeno čovječanstvo okruženo ( ne samo atomski) stvorilo krajolik u kojem je sebe učinilo bogovima, ili čak sličnim Bogu. Radi se o statusu ljudi i tehnike bez obzira da li smo reliogiozni ili ne u kojem bez obzira na činjenicu da su uvjeti naše egzistencije potpuno ili djelomično izmjenjeni da za njihovu karakterizaciju više nisu dovoljni drugi pojmovi osim religijskih. Pod ovime se podrazumijeva da danas nismo svi primarno smrtna nego usmrtiva bića. U tom smislu smrt Ivane Orleanske u srednjevjekovnom dobu je primjer za usmrtivost Ivane u vrijeme postindustrijske revolucije, istodobno živeći u vremenu u kojemu smo izgubili budućnost.

Početkom 1977. Ivan Martinac je inicijator osnivanja filmske biblioteke „Elipse“, iste godine tiska „Filmsku teku“ (filmografiju svjetskih i jugoslavenskih redatelja), a 1980. „Carl Theodor Dreyer: Stradanje Ivane Orleanske“ („rekonstrukciju“ istoimenog filma postupkom fotogram na fotogram).

Details

Start:
17 veljače u 20:00
End:
18 veljače u 23:00
Event Categories:
, , ,
Event Tags:
, , , , ,

Venue

Pogon Jedinstvo
Zagreb,