Uz 30. obljetnicu utemeljenja hrvatske etnoglazbene scene, 9. svibnja u Melinu će koncert održati Lidija Bajuk Quartet.
Zahvaljujući interpretaciji vlastite pjesme Zora-djevojka kantautorice Lidije Bajuk dojmljivim etnonastupom na Dori 1997. godine, pozornost šire javnosti tada privlači novi glazbeni žanr, a Zora-djevojka uvrštena je među rado emitirane domaće evergrine. Od utemeljiteljske 1994. do danas hrvatska etnoglazbena scena utire, odolijeva, podsjeća, ustrajava, nadahnjuje.
Ovog proljeća i ljeta na nekoliko će hrvatskih festivala obilježiti 30. obljetnicu svojeg postojanja. Taj svečarski niz svojim etnokoncertom započinje 9. svibnja Lidija Bajuk Quartet u Melin Jazz Baru otkačenoga retroštiha i izvrsne vinske karte, nezaobilaznoj točki predaha svakom pohoditelju osebujne zagrebačke Tkalče.
Osim naslovne glazbenice ovjenčane s desetak glazbenih nagrada (među kojima također Večernjakovom ružom i dvaput Porinom) i vlasnice devet samostalnih audio-albuma (“Zora-djevojka”, “Kneja”, “Tira les”, “Luna”, “Zipčica”, “Matapur”, “Prelja”, “Senjico senjala”, “Pjesnolika”), članovi benda su još Stanislav Kovačić kao violončelist i dobitnik tri nagrade za primijenjenu glazbu, Borna Šercar kao udaraljkaš te četverostruki dobitnik Porina i dvostruki Statusa, Jadran Jeić kao nagrađivani prateći vokal i tradicijski svirač.
Aranžmanski i interpretacijski propitkujući pomno izabrane tradicijske pjesme s raznih hrvatskih strana, iznimni Lidija Bajuk Quartet najfinijim nitima mitsko-bajkovitoga glazbenog tkanja poziva na introspekciju hrvatskoga glazbenog nasljeđa na originalan, poticajan i životvoran način.