Gost našeg podcasta je najpoznatiji zagrebački koncertni promotor koji je nakon 25 godina organiziranja koncerata i festivala objesio kopačke o klin. I napisao knjigu.
Krenuo je iz KSET-a pa preko Žednog uha i N.O. Jazz festivala došao do Terranea. Bukirao je preko tisuću bendova, uglavnom one koje je i osobno htio pogledati. Nakon svega je objavio knjigu “Glazba za žedno uho”.
Jedan od naših najpoznatijih koncertnih promotora Mate Škugor gost je posljednje epizode druge sezone podcasta Nevidljiva scena.
Tko ga je nagovorio da napiše knjigu, koji su ga albumi odgojili, koje bi ploče odnio na pusti otok, zašto se odrekao U2-a, koliko je stvarno bilo ljudi na čuvenom koncertu The Nationala 2004. u KSET-u, kako se borio s maćehinskim odnosom vlasti prema alter i pop kulturi, što danas radi… neka su od pitanja na koja je Škugor ponudio odgovore.
A jedno od pitanja bilo je i je li definitivno dignuo ruke od organiziranja koncerata?
– Radit ću neke koncerte definitivno, ali bez presinga. Stvarno više nemam potrebu baviti se društveno korisnim poslom. Preko 25 godina sam se bavio nečim što stvarno mislim da je bio društveno koristan rad, makar oni koji upravljaju ovim društvom to nisu tako doživljavali. Radit ću iz gušta i samo s prijateljima, kad požele, kad se jave. A to se već događa, evo Caribou su se javili tri tjedna prije koncerta u Laubi da bi popunili slobodni termin na turneji.
Cijeli intervju s Matom Škugorom pogledajte na priloženom videu.
Nevidljiva scena program je koji klub Azimut iz Šibenika i udruga Kolektiv 4B, uz potporu Ministarstva kulture i medija, provode od svibnja 2021. godine.
Snimljeno 28. svibnja 2022. u klubu Azimut u Šibeniku
Snimatelji: Krešimir Grubić i Zrinka Magazin
Režiser: Toma Škugor
Montaža: Branka Grubić
Voditelj: Marko Podrug