Unatoč izrazito lošem vremenu, zbog kojeg je prva večer Jazz Waves umjesto u Malom rimskom kazalištu održana u svečanoj dvorani Circola, koncert Grammyjem ovjenčanog Miguela Zenóna i sjajnih domaćih glazbenika okupljenih pod nazivom JazzIstra Four bio je prvorazredan kulturni događaj s kojim je odlično započela ovogodišnja sezona Pulskog kulturnog ljeta.
Snažna kiša nije spriječila poklonike jazz glazbe da uživo čuju jedan od najboljih alt saksofona na svjetskoj jazz sceni.
![](https://ravnododna.com/wp-content/uploads/2024/06/66e142a5-d9f1-f7a1-0c0c-df7079b042e4-1-800x600.jpg)
Pred domaćim bendom JazzIstra Four nije bio nimalo lak zadatak: svirali su kod kuće, ali na stranom terenu – sve izvedene kompozicije bile su ili aranžmani ili autorske skladbe gostujućeg Portorikanca iz New Yorka. Večer je otvorena uz Libertango slavnog Astora Piazolla u Zenónovom aranžmanu, a nastavljena Oyelom i Colobóm, skladbama inspiriranima glazbenim nasljeđem njegovog rodnog Portorika. Virtuozan i istodobno iznimno discipliniran, Zenón je pronašao sjajnog glazbenog sugovornika u pulskom trubaču Branku Sterpinu, a prostor za predstavljanje svog glazbenog umijeća maksimalno su iskoristili i bubnjar Marco Quarantotto, kontrabasist, Riječanin Vedran Ružić i slovenski pijanist Marko Črnčec.
![](https://ravnododna.com/wp-content/uploads/2024/06/358ee263-d961-20eb-3a4d-0df2568a28cf-1-533x800.jpg)
Sjajan glazbeni postav nastupio je pred punom dvoranom Circola, te pred publikom iznimnog senzibiliteta za jazz glazbu: gotovo svaka solo dionica bila je nagrađena aplauzom, a najjaču reakciju izazvala je završna kompozicija Perdido Zenónova zemljaka Juana Tizola, nakon koje je poslije poziva na bis uslijedio Tizolov čuveni Caravan.
Iako ne nastupa često u Europi, ovo je bio Zenónov drugi koncert u Puli. Prvi puta nastupio je prije tri godine u INK-u kao dio Antonio Sánchez Special Quarteta. Tada na repertoaru nisu bile Zenónove skladbe pa je publika sinoć imala prilike po prvi puta čuti uživo njegove autorske kompozicije: primjerice, Mucho Corazon s albuma El Arte del Bolero Vol. 2 za kojeg je zajedno s pijanistom Luisom Perdomom ove godine nagrađen Grammyem za album godine u kategoriji latin jazz.