7. svibnja na Youtubeu je osvanuo 24-minutni audio snimak s presjekom pjesama koje izvodi AC/DC s Axl Roseom za mikrofonom. Isti je snimljen ilegalno u nekoliko navrata na tonskoj probi u Lisabonu, te uploadan bez postprodukcijskog uljepšavanja.
AC/DC je u Europi gdje grupu očekuje 11 nastupa. Najveći fokus obožavatelja ovog rock giganta i dalje je promjena frontmena. Britanski promotori, vjerojatno pritisnuti velikim negodovanjima i upitima brojnih kupaca, odobrili su povrate ulaznica za sve one nezadovoljne raspletom u kojem je na mjesto Briana Johnsona, koji po službenim navodima ima zdravstvene probleme sa sluhom, došao Axl Rose, frontman Guns N’ Roses. Primjer britanskih promotora slijedili su i ostali europski promotori.
U ovom neizvjesnom perodu koji je poput lakmus papira, gledano dugoročniju budućnost grupe i naravno svekoliku znatiželju kako AC/DC u novoj kombinaciji zvuči, pojavljuju se bootleg isječci koji su kriomice snimani u Lisabonu u Portugalu s repertoarom od 12 pjesama.
Sudeći po komentarima, mišljenja su definitivno podijeljena i to od oduševljenja do sarkazma, mlaka reakcija gotovo da ne postoji. U cijeloj situaciji neočekivano se pojavljuje jedan jedan novi moment – Bon Scott moment.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=462uMHi0mgI[/youtube]
Ako se zanemare oni koji iskazuju svoju frustraciju što se Axl Rose uopće zatekao na mjestu Briana Johnsona (jer od njih ne dolaze pretjerano konstruktivna mišljenja, oni jednostavno ne vole svaki atom Axlovog lika i djela općenito), zanimljiva je reakcija onih koji ovaj, za sada najavljen kao privremeni, transfer odobravaju.
Najviše pozitivnih reakcija izazvala je Axlova izvedba pjesme „Rock And Roll Damnation“ koji je pjevao pokojni Bon Scott, kao i još neke pjesme iz te prve faze grupe koja je trajala zaključno s albumom „Highway To Hell“ iz 1979. godine. Iz onoga što se dalje može čuti osjetno je da je veći naglasak u repertoaru na Scottove pjesme, što govori u prilog tome da je Angus Young definitivno primijetio koliko frontmenu Guns N’ Roses leži stari Scottov repertoar. Time će se svakako podgrijati odnos između fanova i grupe u novim okolnostima, jer zadnje što treba očekivati je promocija recentnog studijskog albuma sa Johnsonom „Rock Or Bust“.
Neki u komentarima zaključuju kako je Axl Rose unio nevjerojatnu dozu energije u grupu, onu kakvu je Johnson davno imao u 1980-ima, kad je došao u bend, drugi da ni sam Axl nije taoliko derao svoje glasnice još od „Appetite For Destruction“ albuma i da je očigledno da se u ovom kratkom periodu želi dokazati kao najbolji izbor za to ‘radno’ mjesto, globalno gledano, a poznato je koliki je Roseov ego.
Kako će to sve zvučati uživo, nakon Lisabona, uvjerit će se publika u Sevilli 10. svibnja, a hrvatski fanovi 19. svibnja na bečkom Ernst-Happel stadionu.