Kad netko za svoje umjetničko ime uzme pojam ‘lounge’ od njega se i ne očekuje da radi bilo što drugo izvan soundtracka za ispijanje koktela u ljetnim mjesecima. Jedino što se očekuje je da svoje zvučne koktele dobro zamiješa i da samo teku, što god se u njima nalazilo.
Srđan Popov alias Sergio Lounge je upravo taj koktel-majstor. Na novom albumu se probudio u živahnom tropicana ritmu, ali opet ne pretjerano živahnom i veselom da cijela stvar ne bi otišla u nekom benigno blesavom smjeru. Drži ručnu kočnicu na ritmu, kao da ne želi da se slušatelju prolije piće od neočekivanog naleta adrenalima.
Kreira ugođaj gledajući u retrovizor nekih davnašnjih dana. Klavijature i synthevi su u naglašenom retro štihu i podsjećaju na gažerski potpis s ljetnih pozornica, ali Sergio Lounge tu hoda po rubu jer gradi distinkciju ostavljajući vas u laganoj dilemi o svojim krajnjim dosezima, bar kad je riječ o uvodnima „Bez kraja“ i „Ti si kao iz sna“. Naime, osjeti se da zna koje su zakonitosti „ljetnih albuma“ u kojima bezbrižnost, pitkost i prepoznatljivost mora biti na prvom mjestu, no njegovo drugo oruđe je sjetnost koju suprotstavlja ritmu onako kako se to može osjetiti u brazilskoj glazbi.
Uvijek je tu prisutna neka patina tuge koja se može zamijeniti i sa sjetom, jer, eto, ljudska bića su komplicirana, iz njih zna zaplahnuti i neka čeznutljiva misao čak i kad su u situaciji odmora na šanku tropicana bara na nekoj rajskoj plaži, što je česta slika u glavi za kojom se masovno čezne. Tu slatko-slanu domenu Sergio Lounge postepeno uvodi u središnjem dijelu s pjesmom „Skriveno“ i na nju nadovezuje „Dva sveta“ stvarajući slojevitost u djelu koje se isprva činio oslobođenim od te iste slojevitosti, da bi nešto kasnije pjesma „Kao da ne znaš“ još jače uvela ljubavnu bol u rajske ljetne krajolike.
Najhrabriji iskorak donosi „Mesing“ koja osim što neočekivano donosi promjenu plesnog raspoloženja uvodi i moment „pijanog“ pjevanja glavne teme što uistinu otvara prostora u sjećanjima na najluđe trenutke iz ljetnih barova kad fajront spašava sve od gostiju koji se pretvaraju u Toma Jonesa na podiju jer su te večeri u sebe usuli sve što im se našlo u rukama.
Nakon spomenute „Kao da ne znaš“, Sergio Lounge do kraja pritiska papučicu gasa sjete u favoritima koje je čuvao za sam kraj albuma. Introspektivnoj „Kuda vodi ovaj put“ savršeno pristaje minimalistički retro synth ritam, dok u posljednjoj „Vreme prolazi“ u svoju glazbenu priču uvodi i harfu koju svira Mina Marinković, a kompletno ozračje kao da predstavlja i kraj ljeta, jer ljeto općenito uvijek prebrzo iscuri ostavljajući iza sebe samo sjećanje kako se vrijeme mijenja.
S trajanjem nešto više od pola sata brzo iscuri i album „Ovako sam se probudio“, ali i u tom kratkom trajanju uspijeva biti ono što bi se moglo objasniti pod pojmom „malo drugačijeg ljetnog albuma od očekivanog“. Sergio Lounge uveo nas je u priču uz zvuke ljetne terase, dao joj zamah introspekcijskog putovanja i otpravio nas udubljene u svoje misli. U realnom vremenu trajalo je pola sata, a možda se doživjeti kao scenarij jedne tople noći, ili cijelog ljeta, ili kao san nakon kojeg se probudite i pokušavate još pospani uhvatiti njegove tople slatkaste niti.
Namjenski ljetni album, ali sa stilom.
Ocjena: 8/10
(Pop Depresija, 2023.)