Novi instrumentalistički album ‘Il Suono senza pellicola’ Vlade Simchica Vave već samim nazivom upućuje o čemu je riječ – o zvuku predviđenom za nepostojeći film.
Instrumentalni pasaži su kao i na dosadašnjim njegovim albumima mjesto na kojem se Vava osjeća posve slobodnim, ne pretvara se da je gost u tuđoj koži. Uravnoteženost materijala je uspostavljena s dva odvojena dijela: “Prima parte” sadrži sedam brojeva u kojem dominiraju gitarske dionice, protkane gustim slojevima sinteva i raznim loopovima, dok je “Seconda parte” u potpunosti lišena ritmova, naglašavajući ambijentalnost instrumenata i atmosferu samonametnute usamljenosti.
Ovaj, uvjetno nazvani, talijanski album pripada nastavku Vavine avanture kroz instrumentalne izričaje koji se kretao od krajnjeg minimalizma do ovih posljednjih zahtjevnijih proizvoda uz izvedbe u kojima otvoreno iskazuje vlastito stanje tjeskobnosti vremena u kojem živimo. ”Il Suono senza pellicola” je još jedan simbol njegova promišljanja pa i uvjerenosti da se nalazimo u dobu zastrašujuće agresivnosti izuzeti od iluzija o obećanoj blistavoj budućnosti. Realističan svijet koji, međutim, ne zatvara već otvara oči slušateljima.
Sve instrumente, aranžmane i produkciju potpisuje Vava, dok se za sjajan omot pobrinuo kao i dosad riječki dizajner Mladen Stipanović, čiji je ovo jubilarni 85. (!) autorski uradak, napravljen upravo u vrijeme kad navršava 55. godinu života.
Mastering albuma je dovršen u studiju GIS, pod sigurnim vodstvom Mateja Zeca.