Album je kaleidoskop zvukova i utjecaja te zauzima ničiju zemlju između Khruangbina i Kraftwerka, surf glazbe i jugoistočnoazijske psihodelije, Stax soula i mutantskog diska 80-ih, gradskog popa i japanskog instrumentalnog folka (sōkyoku).
YĪN YĪN, hvaljeni nizozemski kvartet iz Maastrichta, vraća se sa zvučno ekspanzivnim trećim albumom “Mount Matsu”. Snimljen u vlastitom studiju u belgijskom selu, album je kaleidoskop zvukova i utjecaja te zauzima ničiju zemlju između Khruangbina i Kraftwerka, surf glazbe i jugoistočnoazijske psihodelije, Stax soula i mutantskog diska 80-ih, gradskog popa i japanskog instrumentalnog folka (sōkyoku).
Nakon što su privukli široku pozornost svojim omiljenim debi albumom “The Rabbit That Hunts Tigers” (2019.) i njegovim hvaljenim nasljednikom “The Age Of Aquarius” (2022.), YĪN YĪN se vraća s novim zvučnim smjerom. Dok su njihova ranija izdanja bila rezultat kemije između osnivača, bubnjara Keesa Berkersa i multiinstrumentalista Yvesa Lennertza (koji je nedavno napustio bend), promjena sastava dovela je do demokratičnijeg kreativnog načina. Članovi Remy Scheren (bas), Robbert Verwijlen (klavijature) i Erik Bandt (gitara) od samog su se početka pridružili Berkersu u procesu pisanja pjesama, čineći glazbu na Mount Matsu mnogo više od zbroja njezinih kaleidoskopskih utjecaja.
Njihove uglavnom instrumentalne pjesme, još uvijek duboko ukorijenjene u jugoistočnoj azijskoj psihodeliji i funkciji iz 60 -ih i 70 -ih, povremeno su ukrašene prigušenim vokalnim harmonijama, dodajući još više dubine njihovom izričaju.
“Mount Matsu” izlazi 19. siječnja za Glitterbeat Records, a YĪN YĪN će ga promovirati u zagrbačkoj Močvari 6. ožujka ove godine.