Jedan od lidera art-core kolektiva Moskau, koji je uz to i član grupa Seine i Trobecove krušne peći, u petak je promovirao u KSET-u svoj novi solo album ‘On Death And Other Problems’.
Kreativnost jednostavno izvire iz Ivana Grobenskog kad uspijeva pored angažmana u različitim grupama paralelno voditi i vlastitu glazbenu karijeru. Sinoć je tako u KSET-u uz pomoć kolega, među kojima su bili Vedran Peternel, The Gentleman i Pavle Bojanić iz matičnog benda Moskau, predstavio u punom svjetlu osebujnost novog albuma „On Death And Other Problems“.
Uživo je to iskustvo najlakše opisati kao ‘Alan Vega susreće Kurta Weilla’. Bili su to izvanvremenski naleti buke u kombinaciji s harlekinsko-kabaretskim eskapadama u kojima se Grobenski bez zadrške igrao kontrastima klimaksa i antiklimaksa u glazbi koja kao da je skladana za neku avangardnu predstavu. U biti i glazba i izvedba nosile su u sebi dosta teatarskog, jer Grobenski naginje i prema monološkoj formi no wave undergrounda karakterističnoj za jednu Lydiu Lunch, ili pak eskapističke prolome u stilu pokojnog Alana Vege iz Suicidea.
Da je mjena jedina konstanta njegove ekscentrične neuhvatljivosti, dokazale su i izmjene solističkog ‘noise’ instrumentarija, redom od trombona, preko saksofona do električne gitare, a čak je i vokalno u tu shemu ubačeno i gostovanje pjevačice Luce. Tek je njen dolazak na pozornicu bio prava mala diverzija prema publici, jer može se reći da se već steklo neko uvriježeno mišljenje kad se izvrsna pjevačica Luce pojavi da stvar treba ići u smjeru nekog skladnog dueta, no Luce je samo s par otpjevanih tonova pridonijela instrumentalnoj kakofoniji na pozornici. Nema što. Sasvim lijepa diverzija. Slične zna upriličiti i Moskau.
Naravno i sama promocija albuma „On Death And Other Problems“ može se gledati kao diverzija Grobenskog spram petka navečer kao izlaznog dana i početka vikenda kad je publika u potrazi za fluidnijim glazbenim sadržajima u kombinaciji s fluidima sa šankova. Ovaj koncert bio je ‘bacanje bombe’ na taj koncept.
No opet, ne u potpunosti, jer je bend Tyger Lamb upravo fluidno i moćno otvorio koncertu večer svojim americana-garage-surf stilom dokazujući da je stasao u respektabilni koncertni favorit naše nezavisne scene. A možda je i to bila namjera Grobenskog – Fino ćete se rasplesati, a onda ćemo bučno o smrti i ostalim problemima.