Chris Nelson optužuje Bridgers za objavljivanje ‘lažnih i klevetničkih izjava’ o njemu ‘kako bi mu se uništio ugled’.
Chris Neslon, vlasnik studija Sound Space tvrdi da ga je pjevačica lažno optužila za zlostavljačko ponašanje u listopadu prošle godine. Producent iz Los Angelesa, koji nije profesionalno radio s Bridgersom, traži 3,8 milijuna američkih dolara odštete od kantautorice. Tvrdi da je Bridgers “namjerno koristila svoju popularnost na Instagram profilu za objavljivanje lažnih i klevetničkih izjava o Nelsonu “kako bi mu uništila ugled”.
Kako piše People, tužba je podnesena Vrhovnom sudu okruga Los Angeles. U njoj se navodi kako su Nelson i njegova tadašnja djevojka Emily Bannon ušli u “sporazumne seksualne odnose” s Phoebe Bridgers 2018. godine. Nelson i Bannon su prekinuli vezu u jesen 2019. godine, a Bannon je nastavila vezu s Bridgers.
Phoebe Bridgers je u listopadu 2020. napisala na Instagramu da je “svjedočila i da može osobno potvrditi veliki dio detalja o zlostavljanju, uključujući krađu i nasilje, koje je proveo Chris Nelson. Nelson je ove komentare kategorizirao kao “lažne i zavaravajuće izjave”.
Bridgers je navodno uputila svoje sljedbenike na profil Emily Bannon koja je optužila Nelsona za “rasno motivirane zločine iz mržnje koji su uključivali premlaćivanje mlade latinoameričke osobe do smrti”. Bannon je tada optužila Nelsona i za hakiranje e-pošte i prevarantske aktivnosti.
Prema Nelsonovoj tužbi, te su tvrdnje iznesene “zlonamjerno i namjerno” i kao dio “osvete” koju su Bridgers i Bannon pripremile protiv njega. Nelson je u prosincu prošle godine podnio sličnu tužbu protiv Bannon, također je optužujući za klevetu.
Pitchfork dodaje kako je Nelson prošlog prosinca također podnio tužbu protiv glazbenice i glumice Noël Wells. Nelson koji je radio s Wells na njenom debitantskom albumu “It’s So Nice!” također je umjetnicu optužio za klevetu, rekavši da je Noël Wells svom menadžeru kazala kako je Nelson, s kojim je imala radni odnos, učinio “nevjerojatan predatorski potez i pokazao krajnje nasilničko ponašanje prema njoj kao mladoj ženi i mladoj glazbenici.”