U nastavku Serije koncerata novog hrvatskog jazza u utorak, 27. kolovoza, u prostoru udruge Slama (Kamila Firingera 3), s početkom u 21 sat, nastupit će zagrebački kvartet The Anti-teleological Rock Combo.
Kvartet The Anti-Teleological Rock Combo čine instrumentalisti mlađe generacije koji godinama aktivno djeluju na zagrebačkim jazz, underground, klasičnim i eksperimentalnim scenama: Šimun Matišić (bubnjevi), Pavle Jovanović (električna gitara), Luka Čapeta (električna gitara), Leo Beslać (bas gitara, flauta).
Trenutni izvođački repertoar sastava, koji je u početku potpisavao samo Leo Beslać, da bi mu se kasnije pridružili svi članovi benda, temelji se na kombinaciji nekoliko kompozicijskih postupaka i principa notacije, od tradicionalne formalne organizacije tonskog sloga potkrijepljene linearnim notnim zapisom do konceptualnih, povremeno i izvanglazbenih polazišnih točaka za kolektivnu improvizaciju.
Vodeći se idejom interaktivnog komornog muziciranja, sastav suprotstavlja i suprotstavlja različite reproduktivne i improvizacijske tehnike u izvedbi, pri čemu odsustvom potvrde dominantne glazbene strukture nastoji izbjeći dojam nastupa kao pokazne vježbe, te kroz točke proboja svake od eksplicitnih referenci pokušava uspostaviti vlastitu estetiku. Osječki koncert prvi je njihov nastup nakon izlaska albuma ”Moto susreti treće vrste” za nedavno osnovani Kopaton Records, Alena i Nenada Sinkauza.
Ulaz: 5 eura
Serija koncerata novog hrvatskog jazza pokrenuta je s namjerom razvijanja žive i dinamične programske platforme suvremenog jazza, a stvaraju je autori čiji glazbeni izričaji nastaju inovativnim povezivanjem stilova i tehnika jazza sa suvremenim promišljanjima i konceptima stvaranja glazbe, čime se ostvaruju novi žanrovski pomaci, estetski iskoraci i konceptualni eksperimenti. Serija koncerata novog hrvatskog jazza svojom orijentiranošću pretežito prema avangardnom jazzu i slobodno improviziranoj muzici i organizacijom nastupa uživo jazz glazbenika najvišeg ranga omogućava osječkoj publici nova glazbena iskustva odnosno doživljaje muzičkih ostvarenja visokih estetskih i emocionalnih vrijednosti tijekom cijele godine. Riječju ”novi” u izrazu ”novi hrvatski jazz” htjelo se obuhvatiti i avangardnu, eksperimentalnu i slobodno improviziranu muziku, a koja dolazi iz jazz krugova.