‘Štedljivi’ Mika Male i razigrana Nina Romić

U srijedu su u zagrebačkom Vintage Industrial baru nastupili zagrebački bend Mika Male i kantautorica Nina Romić.

Nina Romić u Vintage Industrial baru (Foto: Tomislav Rosandić)

Iako su se tijekom sinoćnjeg nastupa u zagrebačkom Vintage Industrial Baru izmjenjivali svirajući razna glazbala, među kojima se neuobičajenošću izdvajaju flauta, a u današnja vremena bome i usna harmonika, glazbenici zagrebačkog sastava Mika Male nisu pokazali osobitu sklonost instrumentalnim međuigrama. Njihov set, sastavljen od objavljenih i za budući, treći album pripremljenih melankolično tugaljivih, introspektivno refleksivnih pjesama većinom ljubavnog karaktera te određene simfo-prog rock arome, no bez tim stilovima svojstvenih instrumentalističkih solo eskapada, a naglašeno određenih šansonijerskom intonacijom pjevača (klavijaturista, gitarista, flautista, usnoharmonikaša i glavnog autora) Orlana Tusa, ovom se zgodom činio poprilično mlačnim i jednoličnim, netko bi rekao i dosadnjikavim, kao da su momci i djevojke imali zadatak štedjeti energiju i karizmu.

Mika Male u Vintage Industrial Baru (Foto: Tomislav Rosandić)

Drugi dio dvostrukog programa, nastup Nine Romić i njene grupe, koji su također kombinirali poznate pjesme s onima što će se naći na sljedećem, trećem albumu, doimao se bitno življim i dinamičnijim. Ne uvijek osobito spretno oblikovane klasične ljubavne teme o ushitima što ih osjećaju svježi i sretni zaljubljenici i o tjeskobama i razočaranjima što ih proživljavaju oni neuzvraćenih čuvstava, nošene sigurnim, zvonkim i melodioznim glasom Nine Romić, uz pratnju razigrane grupe glazbenih suigrača – naročito marljivog, ali nikad nametljivog klavijaturista/harmonikaša Freda Lanza, basista Ivice zvanog g. Naranča što elastično plasira duboke i tople fenderove tonove, lepršavo jazzy usmjerenog bubnjara Petra Cvahte i prateće pjevačice Ivane Lulić – zadržale su nužan šarm kantautorsko-osobnog(-ispovijednog) pečata, dočim je elektrifikacijom i povećanjem članstva razbijena monotonija što je gotovo neizbježno generira nastup pjevačice (ili pjevača) tek s vlastitom akustičnom gitarom.

Nina Romić (Foto: Tomislav Rosandić)

U svakom slučaju, Nina Romić pronašla je, izabrala, organizirala, osmislila ili sastavila bend na puno primjereniji način negoli njena mlađa kolegica Sara Renar, također donedavno akustična kantautorica, čiji je prežestok i prerokerski sastav na upravo objavljenom albumu prvijencu “Djeca” (Aquarius Records) mahom nadglasao prvobitnu draž više-manje intimnih zapažanja djevojke s gitarom.

Želimo da naš sadržaj bude otvoren za sve čitatelje.
Iza našeg rada ne stoje dioničari ili vlasnici milijarderi.
Vjerujemo u kvalitetno novinarstvo.
Vjerujemo u povjerenje čitatelja koje ne želimo nikad iznevjeriti.
Cijena naše neovisnosti uvijek je bila visoka, ali vjerujemo da je vrijedno truda izgraditi integritet kvalitetnog specijaliziranog medija za kulturu na ovim prostorima.
Stoga, svaki doprinos, bez obzira bio velik ili mali, čini razliku.
Podržite Ravno Do Dna donacijom već od 1 €.

Hvala vam.

1.00 € 5.00 € 10.00 € 20.00 € 50.00 € 100.00 € 200.00 €


Donacije su omogućene putem sustava mobilepaymentsgateway.com.
Podržane sheme mobilnih plaćanja: KEKS Pay, Aircash, Settle, kriptovalute

Zadnje od Izvješće

Idi na Vrh
X