Slovensko-hrvatski pop sastav Zebra Dots održao je samostalni koncert u zagrebačkom klubu Vintage Industrial Bar. Bio je to i povod za predstavljanje novih pjesama, kao i nove pjevačice koja zamjenjuje Sašu Aleksandru Danilovu koja je nedavno postala majka.
Zebra Dots su odlično startali krajem 2012. godine s objavljivanjem „Walking On Chance“, albuma prvijenca za Universal Music. Koncertno su se predstavili prvo u Ljubljani, a potom u Zagrebu u Tvornici kulture, da bi jednako dobar premijerni gig imali i u Beogradu. Singl „Walking On Chance“ je svojim retro Laid Back šarmom osvajao radijski eter, da bi potom uslijedilo i bukiranje ljetnih festivala u regiji prošle godine. No ipak za jači proboj, bar kad je o Hrvatskoj riječ, bilo je potrebno češće prisustvo i nastupi uživo posebice na zagrebačkoj klupskoj sceni na kojoj svakako ima mjesta i publike za bend poput Zebra Dots. No to nije bio slučaj sa Zebrama za koje je ipak Slovenija u najvećem dijelu ostala matični teritorij. Pored toga Vintage Industrial Bar vjerojatno bi bio i popunjeniji u četvrtak da kojim slučajem uskršnji blagdani nisu od početka tjedna malo-pomalo praznili grad, kao što je i koincidencija htjela da se u Tvornici iste večeri održava koncert beogradsko pop sastava Svi na pod (koji ‘po deafultu’ privlači sličan profil publike).
U osobnom slučaju, umjesto mladih i entuzijastičnih Beograđana izbor za izlazak je pao u korist Zebra Dotsa kao ipak daleko bolje potkovanijeg sastava, obzirom da ga čine sve sami profesionalni glazbenici kao što je i stil ipak bio presudan, jer bila je jača želja spram njihovom vintage popu.
Uz Kooladea se na pozornici umjesto Saše Aleksandre Danilove pojavila jednako tako kvalitetna pjevačica Anja Kramar. Ona će Danilovu mijenjati za vrijeme porodiljnog dopusta. Anja je već na početku dobila prostor za dokazivanje u pjesmi „Don’t Give Me The“ koju je izvela jednako srčano i snažno kako to običava Danilova, a iako nema dodatni attitude look poput velikih tetovaža kao originalna pjevačica, Kramar se definitivno iskazala kao ravnopravni drugi lead (čemu Zebra Dots oduvijek teže), a nipošto kao eventualni Kooladeov prateći vokal.
Cijeli bend bio je ‘unutra’, kako se to običava reći u muzičarskom žargonu, a gotovo ‘najrasplesaniji’ je bio bubnjar Ivo Rimc, koji je nakon koncerta izjavio da mu je bilo toliko dobro da bi bez problema mogao još jednom ponoviti cijeli koncert.
Zebra Dots su pak sa samo jednim albumom iza sebe trebali vješto izbeći zamku prekratke minutaže za solo koncert, a da opet sve ne zvuči kao puko ‘peglanje’ debija od prve do posljednje pjesme. Tu zamku su svakako izbjegli. Predstavljen je i dio novih pjesama koje će se naći na novom albumu kao i posljednji singl „Pokvareni telefon“, jedina pjesma koju Zebra Dots ima na hrvatskom jeziku. Nastup je bio i protkan obradama, ali i poznatim glazbenim temama poput „Thrillera“ Michaela Jacksona koja je u nekoliko navrata provučenja kao lajtmotiv, no ono što se ipak teško uklapalo u priču ovog benda bila je obrada „Lonely Boy“ The Black Keysa. Zvučalo je to kao dodvoravanje publici s upitnim dobrim ukusom. Jest da su je Zebra Dots prepjevali na svoj način, ali to ipak nije njihov teren.
Uostalom, publika koja je došla na koncert bila je njihova publika koja je dobro reagirala i znala autorske pjesme, dakle svi su već u startu bili na istoj valnoj duljini. A da bi brojnost u budućnosti bila veća, Zebre bi nas trebale češće posjećivati jer su svirke uživo njihov najjači adut.