Još otkako su otvorili koncert legendarnih Demented Are Go! u Tvornici u ožujku ove godine, s nestrpljenjem iščekujemo prvi album ljubljanskoga psychobilly benda Clockwork Psycho.
Bend predvodi simpatična Clockwork Lilith na kontrabasu, a prate ju njeni mračni minioni Al Eržen na gitari, te bubnjar Mare koji je na zagrebačkom koncertu imao svoj premijerni nastup, a u međuvremenu im se pridružio i iskusni nizozemski psycho gitarist Lou Jordaan. Clockwork Psycho je ubrzo krenuo po turnejama diljem susjedstva i Italije, a čini se da će uskoro krenuti i diljem Europe.
Album “Nightmares from Laibach” donosi, uz intro i outro, 11 kratkih i energičnih horror-punk pjesama u kojima obitavaju zombiji (koji u nekim instancama nose Ray-Ban naočale i sombrera), mutanti, ubojice i sva druga živa i nemrtva bića noći u lovu na krv i mozak živih, kako i na ostale raznorodne oblike pomračene zabave. Kao ilustraciju izdvojimo stihove iz “Alone in the Waste”, koji pozivaju na pridruživanje veselim mutantima koji se tuširaju u nuklearnom otpadu: “Grow another eye or tongue/ Hooves or horns, it’s all okay/This is doomsday, so hooray!)
“Nightmares from Laibach” je zabavna vožnja kućom strave, koja najbolje funkcionira kad se Lilith ravnopravno pridružuje svojim režećim i prijetećim vokalom kao na “Reaper” i “Revenge from the Grave”. Iako Lilith još uvijek ima problema u cijelosti uklopiti tekstove uz ritam i melodiju, to ne šteti previše ukupnom doživljaju otkačenosti albuma, jer sve eventualne manjkavosti prvijenca zasjenjuje činjenica da su se objavljivanjem na cijenjenim britanskim etiketama našli u društvu najvećih imena psychobilly niše i budućnost u svakom pogledu izgleda obećavajuće.
Riječ je o albumu itekako vrijednom pozornosti, no forte Clockwork Psycho su svakako koncerti, te stoga svim ljubiteljima psychobillyja, punka i strave koji izbornu noć ne misle provesti napeto prateći rezultate pravoga horora, ovogodišnjega prvog kruga neizvjesnoga i iznimno bitnog lova na predsjedničku fotelju, preporučamo da svjedoče njihovom živom (ili, bolje reći, nemrtvom) nastupu u zagrebačkom Route 66.
Ocjena: 7/10
(Fury Records/Nervous Records 2014.)