Hrvatsko-makedonski world music sastav Afion predstavlja dugoočekivani, treći studijski album ‘Treći bilbil’.

Album najavljen singlom “Šošana” snimljen je u “Sunday Studios” u Svetoj Nedelji te u Beach House Music studiju u Malmöu. Za vizualni identitet albuma pobrinule su se dizajnerica Ana Zekić i likovna umjetnica Melinda Šefčić, poznata po umjetničkim intervencijama u prostorima bolnica i zatvora. “Treći bilbil” se dugo kuhao, ali je svoje konture počeo dobivati zadnje dvije godine. Afion je rasut u trima različitim gradovima (i državama) pa su se ideje za album razmjenjivale preko mailova i video sastanaka (i to prije pandemije koronavirusa). Pjesme su nastajale polako, na daljinu da bi svoj završni izgled dobile na intenzivnim druženjima uživo.

Album je donio prepoznatljiv, ali zreliji “afionski” zvuk obogaćen šarolikim perkusionističkim instrumentarijem i električnom gitarom kao novim protagonistom na albumu. Pjesme je odabrala Lidija, čiji je vokal svojom snagom, zrelošću i profinjenošću obojio pjesme. Poigravanje s novim zvukovima, pristupima i formama dovelo je do brojnih zanimljivih instrumentalnih improvizacija, posebno na kavalu koje je Aleksandar majstorski odsvirao. Josip je obogatio album svojim nekonvencionalnim bas dionicama. Nenad je minimalistički pristupio albumu: za svaku pjesmu odabrao je jednu udaraljku koja se zvukovno najbolje uklapala. Tako su redom pjesme obojene zvukovima tombaka, dafa, udu druma, bendira i calabasha. Danijelu se ostvarila davna želja te je konačno zasvirao električnu gitaru u Afionu.