Ane Paška, pravim imenom Ana-Marija Fabijanić, gostovala je u novom izdanju našeg podcasta.
Ane Paška gostovala je u šibenskom Azimutu, gdje je izvela svoj dvosatni glazbeno-scenski performans. Proslavila ju je „Tuka“, pjesma koju je izvela na lanjskom Splitskom festivalu, no koncert, zapravo koncArt, otkrio je da osim „Tuke“ u njezinu repertoaru ima puno malih i velikih dragulja.
Ana je diplomirana dramaturginja, pa je, među ostalim, u Nevidljivoj sceni progovorila i to tome na kojoj se sceni više vidi, kazališnoj ili glazbenoj?
– Pa, evo, kad kažeš scena… ne osjećam se uopće nigdje na sceni. Kod mene je to dosta isprepleteno, tako da ja više ne sama ne znam gdje je moja duša slobodnija za izraziti se. Ali sve ima svoje. Dakle, dramaturgija, odnosno samo pisanje, mi je isto velika ljubav. U trenutku kad piše, to je u tom momentu najveća ljubav. Kad sviram, tad osjećam da se najviše oslobađam. A mogu reći, što se tiče same komunikacije duše, mislim da je glazba definitivno medij kroz koji duša dobiva najveći prostor za izraziti se jer je onkraj samih riječi.
U linku koji vam nudimo na pregled, saznajte i kakav je to koncept „koncArt“, kako radi Salon za uljepšavanje duše i gdje se nalazi Trg aktivnog maštanja…
Nevidljiva scena program je koji klub Azimut iz Šibenika i udruga Kolektiv 4B, uz potporu Ministarstva kulture i medija, provode od svibnja 2021. godine.
Produkcija: Kolektiv 4B
Urednik i voditelj: Marko Podrug
Snimatelji: Krešimir Grubić, Zrinka Magazin
Snimatelj zvuka s koncerta: Dino Roca
Obrada zvuka s koncerta: Vedran Peternel
Montaža: Branka Grubić