Beyonce u Areni – košnica gospođe Carter

Beyoncé Knowles-Carter, glazbena megalomanska mašinerija , dana 17. travnja 2013. god. zapala je u sferu balkanskog mentaliteta, no i proeuropski (glazbeno) orijentirane Arene Zagreb. Mašina, udaja i raskrižje – je li riječ o Beyoncé na koju je hrvatsko glazbeno tržište naviknuto?

Beyonce (Foto: Yosra El-Essawy/Invision for Parkwood Entertainment/AP Images)

Ne želim se asocirati na SuperBowl te započeti priče od početka; o tome kako je sve započelo, o tome kako je udaja i rođenje vršilo nužnu stagnaciju eksponiranosti. Ne želim ni pisati o tome kako je Beyoncé zamjetno promijenila glazbenu sfere šljokičastog popa sa zvukovima teškog i kvalitetnog r’n’b-a i soula; ne želim, nadalje ni pisati o posjetu Kubi, Jay-Z-jevom bijesnom pismu medijima, gdje osuđuje raskol kultura, iako je realno Amerikancima u narednom razdoblju strogo kontroliran ulaz u zemlju; niti isklišejizirano započinjati osvrte suhoparnim nabrajanjem nagrada, nominacija, filmova i inih sličnih komponenata koje emaniraju ime gore navedene. Ne želim pisati ni o Pepsiju, službenom sponzoru turneje s portfeljem proizvoda koji uključuje 22 brenda od kojih svaki generira više od 1 milijarde dolara godišnje.

Čak, nažalost, neću pisati ni o Franki Batelić, koja je od strane menadžmenta poznate pjevačice izabrana kao službeni Pepsi Opening Act te kao takva službeno započela odbrojavanje ka koncertu poznate glazbenice. Vidno preplašena gomile ljudi (čak 18 000), vokalna je podbacila. Međutim, ne!

Ne; pisat ću o glazbi, o dramaturgiji, o plesu, o umjetničko-scenskoj dogmi The Mrs. Carter Show.

Vriska, tutanj, platno sa stiliziranim B na nj; pozornice su dvije. Jedna glavna i jedna manja pri kraju partera. Vriska, tutanj; gomila mediokritetskih pop-pjesama na zvučniku dok čekanje ovija prostor. Publika na parteru – vidno nezainteresirana; većinom su to djevojke – adolescentice sa hrpetinom šminke na licima i skupim mobilnim aparatima. Međutim, čekaj; nešto se dogodilo. Franka; 30 minuta. Čekanje, čekanje, čekanje. Publika vidno opuštena; valovi na tribinama, uzbuđenje, sreća; čekanje glazbenog megalomanskog ljudskog stroja.

Beyonce (Foto: Yosra El-Essawy/Invision for Parkwood Entertainment/AP Images)

21 h 20 min; platno pada – video zid. Arija i video spot; elizabetanska budnica, estetički – bjelina. Naznaka rađanja žene, supruge, novog doba glazbe; Run the World (Girls). Uslijedila je vidno koreografirana numera End of Time. Glazba staje. „Zdravo, Hrvatska! Ovo nije moj prvi put u Hrvatskoj, imam nekoliko prekrasnih uspomena iz ove zemlje. Želim Vam poručiti da Vas volim, a vi – uz sve svoje mane i pogreške – Vi me prihvaćate!“ Flaws and All.

You are the Queen; novi glazbeno-vizualni koncept. If I were a Boy. You are the Key of your Sensuality; još jedan. Pjesma spuštanje video zida, glazbeni blok, spuštanje video zida. Dramaturška repetitivnost. Get Me Bodied, Baby Boy, Diva, Naughty Girl. Vatra, pirotehnika, pomični video zidovi, vokalna ekstravaganza. Freakum Dress, I Care, I Miss You, Schoolin’ Life, Why Don’t You Love Me. Let kranom na drugu pozornicu, animiranje publike. Irreplaceable, Resentment, Love on Top, Survivor, Check On It, Say My Name. Velika završnica – Crazy in Love, Single Ladies (Put a Ring on It). I Will Always Love You, Halo. Dalje>>

Želimo da naš sadržaj bude otvoren za sve čitatelje.
Iza našeg rada ne stoje dioničari ili vlasnici milijarderi.
Vjerujemo u kvalitetno novinarstvo.
Vjerujemo u povjerenje čitatelja koje ne želimo nikad iznevjeriti.
Cijena naše neovisnosti uvijek je bila visoka, ali vjerujemo da je vrijedno truda izgraditi integritet kvalitetnog specijaliziranog medija za kulturu na ovim prostorima.
Stoga, svaki doprinos, bez obzira bio velik ili mali, čini razliku.
Podržite Ravno Do Dna donacijom već od 1 €.

Hvala vam.

1.00 € 5.00 € 10.00 € 20.00 € 50.00 € 100.00 € 200.00 €


Donacije su omogućene putem sustava mobilepaymentsgateway.com.
Podržane sheme mobilnih plaćanja: KEKS Pay, Aircash, Settle, kriptovalute

Zadnje od Izvješće

Idi na Vrh
X