Iako nikad nisu fizički posjetili prostore američkog juga, Damir Martinović Mrle i Ivanka Mazurkijević glazbeno su rekonstruirali zvukovlje mjesta o kojem u svojoj slavnoj drami piše Teenese Wiliams.
U toj glazbenoj avanturi koristili su svoju veliku ljubav prema literaturi 50-tih i 60-tih godina prošlog stoljeća i američkoj moderni te njihovim filmskim i kazališnim rekonstrukcijama. Tako je njihov novi nosač zvuka “Mačka na vrućem limenom krovu”, soundtrack istoimene hit predstave Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu. Na predstavi su radili s poznatim kazališnim redateljem Paolom Magellijem kojeg opisuju kao strastvenog kreativca te velikog poznavatelja glazbe s kojim su otkrivali nove glazbene pravce. U ovom soundtracku nastojali su povezati elemente bluesa, jazza, elektronike i rock & rolla na njima svojstven način.
“Meni, teškoj obožavateljici Tennesseeja je ovo bio “tekstualni barok” i s Mrletom, Paolom, Željkom, uživala sam u svakoj sekundi približavanja toj vrlo kreativnoj fazi sredine prošlog stoljeća. Iskreno, osim tehnološkog nedostatka, stvarno bih voljela da sam živjela i da živim u tom vremenu”, kaže Ivanka Mazurkijević.
“Lijepo je bilo ovaj vrhunski tekst raditi s Paolom Magelijem, Zrinkom Cvitišić, Filipom Vidovićem, Milanom Pleštinom, Ksenijom Marinković, Dušan Bućanom, Anom Begić Tahiri, Liviom Badurinom i Goranom Grgićem. Nastojali smo povezati razne glazbene elemente i sve to s vrhuskom ekipom s kojom je bio veliki izazov i čast raditi”, komentira novi nosač zvuka Damir Martinović Mrle.
Soundtrack je snimljen u njihovm studiu Colours Lift, koji nema stalno mjesto boravka već je neprestano na putu. Na albumu možete čuti dvije pjesme koje pjeva Zrinka Cvitešić i jednu koju izvodi Filip Vidović. Ostale pjesme pjeva Ivanka Mazurkijević.