Davorin Bogović još jednom je na startnoj crti. Još jednom zida (za njega) novu glazbenu priču. I toliko vjeruje u to da je u subotu koncert pred dvjesto ljudi u Tvornici kulture pjevao kao da mu je prvi i posljednji.
A gruvalo je i njih na pozornici, posebica Davorina koji je ponešen svime svako malo u pauzama apelirao na to da se neobuzdani adrenalin prelije s pozornice u publiku. Jest da je to drukanje publike od strane frontmena već stara i izraubana forma, ali i Bogović je frontmen starog kova kojem je i dalje nepojmljivo da publika na koncertima stoji. No na kraju krajeva zašto bi i mijenjao taj stav, kad je toliko iskren u njemu za razliku od većine glazbenika njegove generacije koji na svojim koncertima robotski izgovaraju „’Ajmo ruke“.
Bilo je to eksplozivno, svježe, prljavo i žestoko. Te večeri Davorin i Bogoviću su prašili rock and roll. Pjesme Prljavog kazališta u njegovoj izvedbi u tom elementu bile su himne i njihova konotacija imala je smisla. Nema šanse da na bilo kojem koncertu Prljavog kazališta osjetite istovremeno i taj žar i ironiju spram one kad Bogović pjeva o Zagrebu kojeg je i onda prije 30 i kusur godina kritizirao, a istovremeno volio. To se jednostavno osjetilo, i bez toga kad je otpjevavši pjesmu na kraju rekao: „Naša metropola je takva kakva jest, ali jebiga, nemamo drugu.“
Davorin Bogović je najkraće kazano možda jedini preostali roker iz svoje generacije u ovom gradu. Koliko god Jasenko Houra bio promućuran svih ovih desetljeća, teško mi se oteti dojmu da je jednom davno iz benda šutno frontmena i na njegovo mjesto instalirao odvjetnika. Funkcioniralo je to u smislu biznisa, ali glazba nije samo biznis. Dođe vrijeme i za podvlačenje crte i trenutka kad se traži ona ‘dodana vrijednost’ koja treba ostati za kasnije. S druge strane Bogović nikad nije imao osjećaj za biznis, ali držim da je 35 godina od trenutka kad je stao pred mikrofon on u stanju isporučiti tu ‘dodanu vrijednost’. Dokazao je to i u subotu. To što se nije znalo hoće li ga od silne uživljenosti strefiti infarkt na pozornici, bio je samo ‘začin’ cijele izvedbe. Njegova noga je i dalje na gasu. On je naš Mr. Rock and Roll. Glazbeno se mijenja, a opet ostaje isti.