Dvojac je, podsjećamo, surađivao na Tarantinovom ‘The Hateful Eight’ koji je Morriconeu donio prvog Oscara za glazbu.
Nakon što se preko vikedna pojavila priča o Morriconevom intervju njemačkom Playboyu, koja je zatekla i fanove Tarantina i Morriconea, kao i fanove njihove frekventne suradnje, a gdje Morricone o Tarantinu govori “kao o apsolutnom kretenu koji se ne može uspoređivati s velikim holivudskim redateljima i koji krade od drugih”, sada ispada da je riječ o običnom falsifikatu i patki.
Njemački je Playboy objavio, čini se, fiktivni intervju s Enniom Morriconeom u kojem Morricone bez ustručavanja kritizira Tarantinov “kaotičan” način rada.
“Razgovara bez razmišljanja, sve radi u posljednjem trenutku i nema pojma. Pojavi se najednom i zahtijeva savršeni rezultat u tek nekoliko dana. To naprosto nije moguće i čini me ludim”, pisalo je u njemačkom izdanju Playboya. “On je običan kreten koji naprosto krade od drugih i reciklira stvari. Nema ničeg originalnog u njegovom radu. To ga ne čini redateljem. On je ništa u usporedbi s istinskim redateljskim velikanima poput Johna Hustona, Alfreda Hitchcocka ili Billya Wildera. Oni su imali stila. Tarantino jednostavno ispočetka kuha stara jela.”
No, u priopćenju koje je jutros objavio Morricone stoji:
“Playboy Njemačka objavio je članak u kojem sam navodno izrazio izuzetno negativno stajalište o Tarantinu, njegovim filmovima i Akademiji. Nikada nisam rekao ništa negativnog niti o Akademiji niti o Tarantinu – i zasigurno ne smatram njegove filmove smećem. Shodno tomu, opunomoćio sam svojeg odvjetnika u Italiji za poduzimanje civilne i kaznene tužbe. Tarantina smatram izvrsnim redateljem. Jako sam sretan zbog naše zajedničke suradnje i odnosa kojeg smo razvili u vremenu što smo ga proveli skupa. On je hrabar čovjek i ima ogromnu osobnost. Naša suradnja je ona koja mi je donijela Oscara, nagradu koju smatram jednim od najvećih postignuća u svojoj karijeri i zauvijek ću biti zahvalan na prilici da kompoziram glazbu za njegove filmove. U Londonu, tijekom konferencije za novinare tijekom koje smo predstavljali “The Hateful Eight” jasno sam izjavio da Quentina smatram jednim od najvećih redatelja ovog vremena, a nikada ništa loše nisam govorio ni o Akademiji – instituciji koja mi je isporučila dva najveća priznanja mojoj karijeri.”
Inače, Morricone bi trebao raditi glazbu i u nadolazećem Tarantinovom filmu, s Leonardom Di Capriom i Bradom Pittom, “Once Upon a Time in Hollywood”.