Četrdeset godina trebalo je Morriconeu da se vrati skladanju glazbe za western, a Tarantinu barem tri filma da uspije angažirati slavnoga maestra za zajedničku suradnju.
Koristio je Tarantino Morriconeovu postojeću glazbu već u „Kill Bill“ i „Inglourious Bastards“, a jednu je epsku skladbu i skladao za „Django Unchained“ („Ancora qui“, koju je otpjevala Elisa Toffoli), no staroga majstora dosad QT nije uspio pridobiti za cijeli soundtrack jer je ovaj svaki put bio zaposlen na drugim projektima.
„The Hateful Eight“, dakle, predstavlja ostvarenje dugo iščekivane suradnje i zvuči upravo onako kako bi trebalo zvučati. No, i ovaj put, zbog istih razloga gotovo se nije ostvarila. Film je već snimljen, vremena nije bilo mnogo, a Morricone je radio na glazbi za film Giuseppea Tornatorea. Tvrdoglavi Tarantino, pak, nije htio odustati od maestrovoga zvuka te je odlučio koristiti temu koju je Morricone skladao za film Johna Carpentera iz 1980., „The Thing“, a na kraju se pokazalo da je talijanski kompozitor imao i gomilu glazbe snimljene za taj film koja na kraju nije iskorištena. A film ga se na kraju dovoljno dojmio da je ipak našao vremena da napiše i dovoljno nove glazbe za nj i na taj način Tarantinu osigura pravi originalni soundtrack.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zHpza9bQAkY[/youtube]
Naravno, Tarantino u svojim filmovima mora koristiti i pop glazbu kao vlastiti potpis, pa tako na ovom soundtracku nalazimo „Apple Blossom“ The White Stripesa (Third Man Records Jacka Whitea objavljuje soundtrack na dvostrukoj ploči), „There Won’t Be Many Coming Home“ Roya Orbisona i „Now You’re All Alone“ Davida Hessa, kao i brojni dijalozi iz filma, bez kojih je također zamisliti Tarantinov soundtrack. No, to su sve kratke upadice u Morriconeov score.
Glavna tema filma je „L’Ultima Diligenza di Red Rock“, koja uključuje mnoge elemente svojstvene glazbi iz spaghetti westerna Sergia Leonea, od napetog ritma drmajuće kočije do pojavljivanja poznatih plemenskih vokalnih dionica. Tema se vraća u različitim orkestracijama i u svakoj poznato priča na novi način. Opipljiva atmosfera klizi od napetosti do eksplozivne eskalacije a, slušan van konteksta filma, ovaj soundtrack podsjeća na činjenicu da je Morricone posebna klasa filmskog skladatelja u usporedbi s kojim ostala velika imena djeluju samo kao profesionalni štanceri holivudskog kiča.
Nominacija za Zlatni globus već je u džepu. Nominacija za Oscar svakako bi trebala uslijediti. A nakon toga na Akedemiji je da napokon, nakon dosadašnjih pet nominacija, staroga velikana i nagradi. Bez obzira na to što se 2007. pokušala izvući dodijelivši mu nagradu za životno djelo.
Film izlazi 9. siječnja, u glavnim ulogama su Samuel L. Jackson, Kurt Russell, Jennifer Jason Leigh, Tim Roth, Michael Madsen i mnogi drugi. Nasilja ima napretek, traje više od tri sata, a u određenim kinima bit će prikazan u svoj svojoj sedamdesetmilimetarskoj slavi. Uz sve to dodajte i ovu glazbu i imate izvanrednu poslasticu za oči i uši koju ćemo narednih dana gladno čekati.
Ocjena: 8/10
(Decca Records / Third Man Records, 2015.)