Film ‘Requiem for Pinocchio’ sarajevskog autora Berina Tuzlića nominiran za Cannes Film Festival

Novi animirani film ‘Requiem for Pinocchio’ autora Berina Tuzlića, poznatog bosanskohercegovačkog animatora, strip crtača, dizajnera i bubnjara grupe Bezbeli Apstraklije, nominiran je na ovogodišnjem Cannes Film Festivalu.

Requiem for Pinocchio
Requiem for Pinocchio

Nižu se uspjesi bosanskohercegovačkih filmskih stvaratelja, nakon što je Danis Tanović osvojio Zlatnog medvjeda u Berlinu za film “Smrt u Sarajevu”, nova dobra vijest došla je iz Cannesa, tj. nominiran je film “Requiem for Pinocchio” autora Berina Tuzlića.

U filmu “Requiem for Pinocchio” Tuzlić polemizira ratnu situaciju i dječje odrastanje. Ovaj animirani film je nominiran u kategoriji kratkog filma zajedno s filmovima iz Francuske, SAD-a, Velike Britanije, Švicarske, Grčke, Kanade, Rusije, Kostarike i Finske.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Xf5WTQtJAEE[/youtube]

“Ništa bolje nego kad se spoje bubnjarski ritam i tajming u animiranom art filmu. Oduvjek sam u tome uživao. Vijest koja je prekjučer stigla iz Cannesa naravno da me obradovala i vratio se taj dječji osjećaj sreće. Čistoća je pola zdravlja, a ona druga polovina je vjerovatno prljavština, ha,ha… Realno ovo je film koji govori o indoktrinaciji u odgoju djece koji je čini mi se postao toliko fobičan i isprogramiran da smo se svi našli u okruženju jedne ljudske mase koja je spremna samo da bude potrošačko društvo”, izjavljuje autor Berin Tuzlić za Ravno do dna i nastavlja: “Film “Requiem za Pinokija” je priča o Sarajevu preko kojeg se lome sva globalna dešavanja i previranja i kad ima i kad nema veze sa svim tim ratovima. Sreća pa smo mi u Sarajevu sve to preživjeli pa sad na to gledamo uz kokice na TV-u. Ne možemo da vjerujemo da je sve isto. Nekad pomislim da smo proroci. Radnja je smještena u 1993., a to su bile najteže godine u Sarajevu i govori o ocu i sinu gdje otac pada u iskušenje u sred zime da li da naloži dječakovu igračku Pinokija ili da izađe vani i jedino preostalo stablo pokuša posjeći da bi se on i sin ugrijali. Međutim, ‘ko god bi pokušao da posječe stablo ,snajper bi ga ubio. Priča završava u Parizu. Film je urađen u koprodukciji BiH i Crne Gore, tj. Viamedia Sarajevo i Taurus Podgorica. Za muziku i sound design pobrinuo se Haris Ljumanović, pjevač i gitarista Bezbeli Apstraklija.”

Želimo da naš sadržaj bude otvoren za sve čitatelje.
Iza našeg rada ne stoje dioničari ili vlasnici milijarderi.
Vjerujemo u kvalitetno novinarstvo.
Vjerujemo u povjerenje čitatelja koje ne želimo nikad iznevjeriti.
Cijena naše neovisnosti uvijek je bila visoka, ali vjerujemo da je vrijedno truda izgraditi integritet kvalitetnog specijaliziranog medija za kulturu na ovim prostorima.
Stoga, svaki doprinos, bez obzira bio velik ili mali, čini razliku.
Podržite Ravno Do Dna donacijom već od 1 €.

Hvala vam.

1.00 € 5.00 € 10.00 € 20.00 € 50.00 € 100.00 € 200.00 €


Donacije su omogućene putem sustava mobilepaymentsgateway.com.
Podržane sheme mobilnih plaćanja: KEKS Pay, Aircash, Settle, kriptovalute

Zadnje od Vijesti

Idi na Vrh
X