Sa živim bendom i rokerskim aranžmanima, u crnom negližeu s glasom na koji je najviše, čini se, utjecala Anastacia, Gabriella plijeni pozornost i suvereno vlada pozornicom. No, postavlja se pitanje: Tko je sada publika Gabrielle Cilmi?
U stilu popularnog #CroatianTragedies memea, moj dobri znanac Nikola K. rekao bi: „Bila mi je to dobra pjesma, ali su je počeli puštati na Anteni.“ Radijske sheme s puštanjem istih pjesama do iznemoglosti, a zatim i preko granica izdržljivosti osim što nam ogade pjesme koje nam se sviđaju s druge strane nam ne omogućuju dublji uvid u repertoar glazbenika osim jednog ili dva singla koji dobiju taj poseban tretman torture. Neka digne ruku svatko tko bez guglanja zna pjesmu Gabrielle Cilmi koja nije „Sweet About Me“.
Kada sa šesnaest godina imate hit poput navedenoga, naziv albuma „Lessons to Be Learned“ i više je nego dobro odabran. Australka u Londonu imala je mnogo toga za naučiti i odabrati smjer u kojem će se njezina glazba razvijati. Sljedeći album „Ten“ iz 2010., iako se nije loše prodavao, pokazao se kao potpuna pogreška u biranju smjera. Neslušljivi dance pop stvoren za antenaše očito nije bio stil koji je odgovarao mladoj Gabrielli, tako da je lanjski uradak „The Sting“ na kojemu crpi s izvora soula i trip-hopa puno ugodnije slušateljsko iskustvo i samim time što pjevačica radi što voli. Uživo stvari zvuče još bolje.
Sa živim bendom i rokerskim aranžmanima, u crnom negližeu s glasom na koji je najviše, čini se, utjecala Anastacia, Gabriella plijeni pozornost i suvereno vlada pozornicom. Set je sastavljen većinski od novog materijala, otvara sa „Highway“ i „Symmetry“ i sve zvuči dobro. No, postavlja se pitanje: Tko je sada publika Gabrielle Cilmi? Vjerni slušatelji raznih antena to nisu, jer oni ne odlaze na koncerte, već sjede pred svojim radijskim prijemnicima vjerno slušajući antene. Djevojčice za koje je sniman „Ten“ to očito također nisu, jer glazba je otišla u drugom smjeru koji one neće slijediti. Okorjeli rokeri to nisu, jer oni znaju za „Sweet About Me“ i to, iskreno, nije njihov đir.
Veliki je pogon Tvornice bio je maksimalno smanjen, popis na ulazu podugačak… Gabriella Cilmi našla se u onom čardaku ni na nebu, ni na zemlji.
* Zahvaljujemo se portalu Muzika.hr na ustupljenim fotografijama.