Beogradska glazbenica koja je ove godina izazvala veliki interes regionalne javnosti pojavljivanjem na Beoviziji , potom i na Eurosongu u Torinu sinoć je nastupom zatvorila izložbu ‘Tabula rasa’ u prostoru SKD Prosvjete.
„Ja više nisam umetnica. Nemam više vremena za razmišljanje. Ja sam sad biznismenka. Izdajem fakture. Lupam pečate. Izdajem fakture…“, izjavila je Ana Đurić Konstrakta s pozornice SKD Prosvjete gdje je upriličena prva i zasad jedina izvedba pjesma s EP-a „Triptih“, objavljenog u veljači ove godine, prije nego li je pjesma „In corpore sano“ mnogima ušla pod kožu i to ne samo regiji.
„…Hodamo Zagrebom, jedemo sushi… Družimo se s Hrvatima“, bio je nastavak Konstraktine improvizacije i mala promjena teksta pjesme „Mekano“, što je bila samo još jedna crtica ove osebujne glazbenice koja se bez problema i neposredno referira na stvarnost i proživljeno.
U prostoru SKD Prosvjete jučer se posljednji put moglo vidjeti fotografije, ilustracije i dokumentirane konceptualne izvedbe i Toma Gotovca između ostalih u sklopu ovogodišnje izložbe Tabula rasa – izložbe u sklopu Dana srpske kulture koja u fokusu ima umjetnike i kulturne suradnje hrvatskih i srpskih umjetnika zadnjih sto godina koji u obrazovnom sustavu i kroz medije ostaju manje vidljivi zbog današnjih kulturnih politika društva u kojem živimo.
Dakle, i Konstrakta je u tom kontekstu odigrala svoju ulogu u postizanju veće vidljivosti i značaja kulturnih suradnji između dvije metropole i dva naroda. Akustična izvedba „Triptiha“, tj. pjesama „Nobl“, „Mekano“ i „In corpore sano“ stoga je bila ekskluzivnog karaktera u spomenutom galerijskom prostoru, gdje se na koncu ni ne bi mogao izvesti cjelovečernji (glasni) nastup u klasičnom koncertnom smislu, ali se konceptualno odlično uklopila kao svojevrsni live izložak jedne značajne glazbene priče po kojoj ćemo svakako zapamtiti ovu 2022. godinu u odlasku.
„Jel’ može ‘Šamana’?“, viknuo je jedna ženski glas iz publike nakon što je „Triptih“ zaokružio posljednji takt „In corpore sano“, aludirajući na prijašnji Konstraktin singl „Neam šamana“, jer eto, jedno je planirana koncepcija za galerijski prostor, a drugo su želje publike kad je Konstrakta in da haus. No kvartet, okupljen za tu prigodu, ipak nije htio kršiti koncepciju, a brojne posjetiteljice i posjetitelji su potom dobili priliku družiti se s Konstraktom u neformalnim razgovorima. Umjetnica ili biznismenka? Ipak, prije svega srdačna i pristojna žena te večeri, lišena egotripa da zasjeni cijeli događaj. A mogla je, čim je izašla na pozornicu.
Sve skupa bilo je, što bi ona sama rekla; nobl.