Osamnaest snimaka sadrže fascinantnu vezu između izvođača obrada i samih originala i raspoređeni su na 4 EP-a.
Godine 1980., novoosnovana britanska nezavisna izdavačka kuća Axis, nakon prve serije izdanja iznenada je otkrila da drugi Axis već postoji. Novo ime je bilo hitno. Letak dizajniran za promociju lansiranja etikete radio je po konceptu novog desetljeća i nove misije. U sve sažetijem redoslijedu, predložilo se četiri rješenja:
1980 FORWARD
1980 FWD
1984 AD
4AD
Odabrano je posljednje i ostalo je povijest svjetske nezavisne glazbene scene.
Katalog izdanja izdavačke kuće u osnovi je bezvremenski. Tako se rodila ideja da se od današnjim umjetnika zatraži da obrade pjesmu po svom izboru iz prošlosti 4AD: kreativni eksperiment ukorijenjen u duhu suradnje i snimaka 4AD, 41 godinu nakon njihovog nastanka.
Osamnaest snimaka sadrže fascinantnu vezu između izvođača obrada i samih originala i raspoređeni su na 4 EP-a. Prvi EP se pojavio 10.3, drugi EP tjedan dana kasnije (17.3), prošle srijede (24.3.) se pojavio treći EP, a 31.3. i četvrti EP. Sav prihod ostvaren u prvih godinu dana ide udruženju za kulturni razvitak i podršku siromašne djece iz Los Angelesa, pod nazivom the Harmony Project.
Najranija 4AD pjesma na kompilaciji je “Junkyard” od The Birthday Party iz 1981. godine, a obradu izvode U.S. Girls. Najnovije su od Grimes, “Genesis” i “Oblivion” iz 2012. godine (izvode Spencer i Dry Cleaning).
Bend koji premošćuje prošlost i sadašnjost 4AD i najprisutniji na kompilaciji u obje varijante su The Breeders. Njihovu pjesmu “Cannonball” obradili su Tune-Yards, “Mountain Bettles” je obrađena od strane Breadford Cox iz Deerhuntera, a Big Thieves su izabrali “Off You”. The Breeders su za ovu priliku obradili “The Dirt Eaters” od His Name Is Alive.
Sva četiri EP-a “Bills & Aches & Blues” su na digitalnim platformama, a također su dostupni i kao kompletni album na streaming servisima. LP i CD izdanja su najavljena za 23.srpnja oce godine.