Peewee Moore u Vintage Industrialu – country štala

Treće gostovanje američkog country glazbenika u Zagrebu bilo je ujedno i najposjećenije. Još koji put i ozbiljno će konkurirati uvijek rado viđenom Daleu Watsonu…

Peewee Moore u Vintage Industrial Baru (Foto: Boris Podobnik)

Možda se čini kao iznenađenje da je country glazbenik Peewee Moore sa svojom kvartetom uzrokovao solidnu posjećenost usred uskršnjeg tjedna u Vintage Industrialu, no oni koji su bili na njegova prva dva koncerta u zagrebačkom klubu Route 66 tvrde kako je Peewee tada potpuno oduševio i uvukao se publici pod kožu. Kažu da je svirao tri sata, šetao se kroz publiku i na koncu svirao pjesme koje su od njega naručivali, valjda dokazujući da nema tog Hrvata koji njemu, svojevrsnom country džuboksu može naručiti pjesmu koju on ne bi znao odsvirati i otpjevati.

Njegovo treće gostovanje, ovog puta u Vintage Industrialu, bila je potvrda puno toga leži u pripremi terena i da se trud svakako isplati. Sinoć nije silazio među publiku, jer nije ni bilo potrebe za tim, ako se uzme u obzir da je veselo društvo u prvim redovima na bisu skinulo majice sa sebe i bilo oduševljeno, onda se može izvući zaključak da je ovaj country ooutlaw još jednom uspio u Zagrebu. Po svoj prilici, idući put bi mogao i napuniti klub.

Peewee Moore u Vintage Industrial Baru (Foto: Boris Podobnik)

Čini se da mu je to i cilj, jer obično se lako nanjuši glazbenik koji ostavlja dušu na pozornici, a Peewee, iako smiren cijelo vrijeme nastupa u dvosatnom koncertu nije odavao utisak da zabušava. Jer dugogodišnje kaljenje na binama ponajviše u društvu Rogera Alan Wadea i kasnije u The Tennessee Roundersima ohrabrilo ga je na solo karijeru. Sinoć je promovirao svoj treći studijski album „American Outlow“ od kojih su u uho legle „Wanted Man“ (nije riječ o Cashovoj pjesmi), „No Place Left To Fall“, „My Heart I Shall Surrender“ i dakako izvrsne „Running With The Devil“ i „Flathead 8“ umočena u tex-mex surf ugođaj.

Dakako nastup je bio prošaran standardima i njemu dragim pjesmama uglednog odmetničkog country društva, pa se između ostalih na repertoaru našla i „Don’t You Think This Outlaw Bit’s Done Got Out Of Hand“ Waylona Jenningsa. Peeweejev prateći bend također je bio za pohvalu, posebice njegova supruga, kontrabasistica i prateća pjevačica Nicki Moore. Vintage Industrial je sinoć tako bio prava mala country štala.

Želimo da naš sadržaj bude otvoren za sve čitatelje.
Iza našeg rada ne stoje dioničari ili vlasnici milijarderi.
Vjerujemo u kvalitetno novinarstvo.
Vjerujemo u povjerenje čitatelja koje ne želimo nikad iznevjeriti.
Cijena naše neovisnosti uvijek je bila visoka, ali vjerujemo da je vrijedno truda izgraditi integritet kvalitetnog specijaliziranog medija za kulturu na ovim prostorima.
Stoga, svaki doprinos, bez obzira bio velik ili mali, čini razliku.
Podržite Ravno Do Dna donacijom već od 1 €.

Hvala vam.

1.00 € 5.00 € 10.00 € 20.00 € 50.00 € 100.00 € 200.00 €


Donacije su omogućene putem sustava mobilepaymentsgateway.com.
Podržane sheme mobilnih plaćanja: KEKS Pay, Aircash, Settle, kriptovalute

Zadnje od Izvješće

Idi na Vrh
X