‘Ko da nema sutra’ novi je singl s aktualnog, hvaljenog albuma Plesača sporog stepa ‘Sunčana strana Mjeseca 1’, a ova pjesma je posebna i po tome što se Maxu Juričiću na njoj pridružio i sin Rok.
Max je ispričao kako izgleda kreativna dinamika između oca i sina koji su prethodno surađivali i na spotu za pjesma “Prva, druga, treća”: “Odnos oca i sina je vrlo često “jedan šumom – drugi drumom”. Tako uglavnom u svakodnevnom životu komuniciramo i nas dvojica. Ali kada skupa sviramo više nismo otac i sin nego ravnopravne kolege u poslu i zabavi, postanemo familija koja se zove bend. Rok je od malih nogu bio česti gost na koncertima Ljetnog kina, a taj običaj smo nastavili i u Plesaču Sporog Stepa. Na albumu “Sunčana strana Mjeseca 1” gostuje u “Mala noćna muzika”, pjesmi za njega, a u “Ko da nema sutra” je vokal i glavni lik u spotu.”
Rok, koji je inače član projekta COMPANY, opisao je svoje iskustvo rada sa slavnim ocem i kako se ta suradnja uklapa u njegov glazbeni put: “U glazbenom smislu, ja sam u ovoj pjesmi samo izvođač – puki izvršitelj onoga što je tata Maks smislio. Međutim, nakon što nam se učinilo da pjesma dobro funkcionira kao zaokružena glazbena cjelina, pala je odluka oblikovati je i u video spot. Pozadina vizualne priče za ‘Ko Da Nema Sutra’ naslanja se na projekt COMPANY kojeg sam s prijateljem i suučesnikom Striborom Gligorićem lansirao u veljači, izlaskom našeg debitantskog singla GOODCOMPANY. Iako dakle ‘Ko Da Nema Sutra’ nema glazbenu poveznicu s COMPANYjem, ponovno potvrđuje istu ideju produciranja audio-vizualnih priča s jasnom namjerom: proširiti kreativni krug bliskih ljudi, surađivati i stvoriti uspomenu Velika mi je radost što sam pozvan biti dijelom pjesme i što mi je time dana prilika narasti u nekog većeg bilo kojeg tog koji jesam.”.
Pjesmu “Ko da nema sutra” prati i upečatljiv video spot koji potpisuje autorski dvojac David Gašo i snimatelj Tin Ostrošić s već naširoko priznatim i prihvaćeni autorskim radovima, a za koje Rok kaže: “maštam, da će se naknadno učiniti kao trenutak u povijesti kinematografije ovih i dalekih prostora”.