Ron Perlman je pojasnio ‘uzavrelu’ izjavu koju je dao kao odgovor na citat studijskog direktora usred štrajkova u Hollywoodu.
Prošlog tjedna u SAD-u je nacionalni odbor SAG-AFTRA (Screen Actors Guild–American Federation of Television and Radio Artists), koji predstavlja 160.000 glumaca i izvođača, jednoglasno glasao za štrajk s ciljem poboljšanja plaća i radnih uvjeta u doba streaminga, kao i zaštite od neregulirane uporabe umjetne inteligencije.
Usred štrajka, Deadline je izvijestio da je jedan anonimni studijski direktor izjavio o strategiji AMPTP-a (Savez proizvođača filmske i televizijske industrije): “Krajnji cilj je dopustiti da se stvari otegnu dok članovi sindikata počnu gubiti stanove i kuće.”
Kao odgovor, putem Instagram Livea koji je kasnije izbrisan, Perlman je sugerirao da bi direktor trebao “biti oprezan” jer “postoji mnogo načina da se izgubi kuća”.
Ponovno se obraćajući na svom Instagram profilu, Perlman je objavio odgovor, rekavši u videu da želi “pružiti kontekst svog iskustva kao člana sindikata i izraziti neke od svojih reakcija na trenutne događaje dok se nalazimo u ovoj situaciji”.
“Nakon toga, bilo je mnogo reakcija, uglavnom zato što sam, priznajem, bio prilično uzrujan jer sam govorio o citatu jednog od direktora s druge strane pregovora koji je govorio kako nemaju namjeru ni započeti pregovore sve dok pisci i glumci ne počnu gubiti svoje kuće i stanove”, rekao je.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
“I kao što možete zamisliti, moja reakcija na nekoga tko želi takvu štetu ljudima u istoj industriji koju nazivaju svojom, izazvala je odgovor. Dakle, želim nešto vrlo jasno naglasiti: Ne želim nikome nikakvu štetu. Nadam se da budala koja je izrekla tu izjavu također ne želi nikome nikakvu štetu, ali nije dobro kada počneš hodati okolo i govoriti da nećeš ni pregovarati s tim jebenim budalama dok ne počnu jebeno krvariti i dok njihove obitelji ne počnu krvariti.”
Perlman je nastavio govoriti da je štrajk “simptom borbe koja je puno veća od samog štrajka” i “bezočnosti korporativne Amerike i kako je sve postalo korporativizirano u zemlji”.
“Korporacije se brinu samo o jednoj stvari, a to su tromjesečni profiti i njihovi dioničari”, nastavio je. “Kada se nešto što se bavi ljepotom i ljudskim iskustvom kao što su film i televizija, kao i druge likovne umjetnosti, preuzme od ljudi koji se brinu samo o jednoj stvari, a to je novac, dolazi do vrlo čudnih saveza. Svi se moramo truditi da se slažemo i moramo svi pokušati razumjeti da imate svoju vrijednost pružajući nam resurse koje trebamo za stvaranje sadržaja, a mi imamo svoju vrijednost kao pripovjedači zbog utjecaja koji imamo na ljude kada pričamo naše priče na lijep i pravilan način, na ljude koji dolaze da ih pogledaju.”
Perlman je nastavio poticati AMPTP da “zadrže određeni stupanj ljudskosti” u pregovorima, dodajući: “Sve ne može biti samo o tvojem jebenom Porscheu i jebenim cijenama dionica. Mora biti dostojanstva, ako želimo držati ogledalo i odražavati ljudsko iskustvo, što je ono što mi kao glumci i pisci radimo. I ne samo mi – vozači, kamermani, kostimografi, šminkeri, frizeri, električari, dizajneri produkcije. Hoćeš li i za njih željeti da izgube svoje jebene kuće? Je li to ono što želiš? Samo jebeno slomiti sve? Kako tužno. Dakle, da, vrlo sam jasan. Nisam spomenuo ni jedno ime i ne želim da se ikome dogodi zlo, ali prestanite s tim glupostima, u redu? Jer sve što radite je uništavanje onoga što je lijepo u ovoj zemlji tako što svemu dajete cijenu.”
Saznajte više:
Glumci se pridružuju scenaristima u štrajku, odgođena produkcija brojnih hitova