U petak je u prepunom zagrebačkom klubu nastupila slovensko-naška pjevačica i zagrijala ionako vruću večer kad je čitava država slavila pobjedu protiv Brazila, uključujući i samu Senidu.
Zahvaljujući tom povijesnom nogometnom događaju, čitav koncert malo je kasnio, ali to ni na koji način nije umanjilo atmosferu u Boogaloou, čak ni na samom početku, dok je publiku zagrijavala Miach odnosno na afteru DJ Tikach. Ništa nam nije moglo tu noć pokvariti, a svirka s ovakvom razinom organizacije, počevši od izgleda i svjetala pozornice pa sve do zvuka koji je lako mogao biti katastrofalan – jer su Senidi u pratnji bili samo gitarist Tadej Košir, kojem se obraćala sa Jimmy, i DJ Arne Radelj, inače tonmajstor na ljubljanskom Radio Študentu – našu noć mogla je jedino popraviti.
Počela je novom pjesmom “Zauvek”, koja je, sudeći po tome koliko je publike znalo tekst od prvog do zadnjeg slova, mogla biti stara i tri godine, a ne tri tjedna, kad ju je Senidah izbacila na svom drugom samostalnom albumu “Za tebe”. Pozdravila je Zagreb i umjesto čestitke povikala “kakav fudbal, bre” pa time donijela dobre vibracije neočekivane pobjede iz dalekoga Katara. One koji nisu stigli ponoviti gradivo, pa im je prva stvar bila nepoznata, Senidah nije ostavila žednima, nego je odmah u glavu odsvirala svoj prvi megahit “Slađana”, a zbor od 1.200 duša pratio ju je u slog.
Nogometna euforija nije u petak navečer bila samo nogometna, niti je bila samo hrvatska. I Tadej je, kad god mu je Senidah dala mikrofon, postavljao isto pitanje: “Tko je pobijedio večeras?” Bilo koje druge noći, to pitanje bilo bi u kontekstu koji ne bi izazivao toliko urlika, a možda je jedino što veseli više od pobjede vidjeti kako se drugi vesele s nama, pogotovo naša braća i sestre iz regiona, a bome i šire, barem ako je vjerovati društvenim mrežama.
Sasvim prikladna, dakle, bila je “Piješ”, a uslijedila je još jedna s novog albuma “Level”, a onda je Senidah s publikom acapella otpjevala prvi dio pjesme “Behute”, koja je također na novom albumu, ali je izdana kao singl nešto ranije, početkom godine. Matrica nije nastavila tu pjesmu, nego je rasplesala pun Boogaloo uz “Replay” koja nije ni na prvom albumu “Bez tebe”, ni na drugom, nego je singl sa “skromnih” 36 milijuna pregleda samo na YouTubeu, a vrijedi napomenuti da je i po godišnjim listama drugih aplikacija, poput Spotifya, Senidah među rijetkim izvođačima regiona koji se mogu pohvaliti odličnim brojkama.
Cobyjev dio išao je s matrice kad je krenula “4 Strane Sveta” a Senidah je malo usporila s još jednom s novog albuma koja je izašla kao singl “Jadnaja”, te jednom koja (još) nije “Mesečina i ja”. Senidah je otkrila publici da su je podigli, a bome osjećaj je bio uzajaman, jer zašto bi drugo skandirali njeno ime? Ona je zauzvrat povikala “žene” te tako najavila potpisnici ovih redova dražu pjesmu s novog albuma “Senida (feat. Žene)”.
Uslijedilo je još jedno acapella ludilo “100%” i svima je definitivno bio rođendan, a onda je krenula “Dva prsta”, koju prati i genijalno isproduciran spot. I Senidah i publika bili su do daske raspjevani, pa je prije svoje trep “Marije Magdalene”, na kojoj je Surrealova dionica išla s matrice, otpjevala i refren “Marije Magdalene” od Doris Dragović. Nakon trepa, vratila se pjevnijim stvarima kao što je “Balkanika”, tijekom koje je Boogaloo omađijala Tadejeva sanjiva gitara, a nakon nje i klasiku “Mišići”, odnosno njegovom početku acapella/zborski, da bi uslijedio megahit koji je već teasala u prvom dijelu koncerta “Behute”, koji također ima genijalan spot.
Senidah je bila odlične volje, stalno je pričala s publikom, slala srca, davala petice prvim redovima, u jednom trenu je uzela mobitel nekome naslonjenom na ogradu pa pravila selfije. Sve je u petak bilo snažno i srčano, pa je u drugom dijelu publika čula još jednu pjesmu kojoj je refren teasan u uvodnom dijelu, “100%”, ovaj put s matricom i RAF Camorrinim dijelom, koji je, I shit you not, publika podebljala točno na Senidinom pratećem stihu “čuje se ram-pam-pam”. Niije posljednji put da pravimo lom, ali definitivno jedan od najboljih.
I treći teaser iz prvog dijela na samom kraju uzdrmao je Boogaloo, spomenuti moderni klasik “Mišići”, a kao i za prošlu stvar, Senidah nije htjela da tek tako završi, nego je u pratnji gitare otpjevala još jedan refren pa tek onda sišla s pozornice, ali publika je, naravno, nije htjela pustiti. Samo jedna pjesma na bisu, ali vrijedna: “Aman”; u kojoj kaže “ne bi da se menjam”. Mijenjala se ili ne, Senidah, u Zagrebu si očito i više nego dobrodošla.