Dvije, dvije i pol godine nakon objavljivanja prvenca ‘What Do You Think This Is?’ (Ćato, 2012), mnogoljudni zagrebački sastav The Bonebomb drugim albumom ‘We Are Still Here’ objavljuje da je još uvijek ovdje. Radujemo se.
Tko je volio „What Do You Think This Is?“, voljet će i novi album koji u najvaljanijoj tradiciji prepoznatljivosti identiteta nudi isto, ali malo drukčije, odnosno osam vlastitih instrumentala izišlih iz funky-soul-jazz kotla u kojem se kao najčujniji sastojci krčkaju naslijeđa Curtisa Mayfielda, Bookera T-ja and the MG’s-a, The Memphis Hornsa, Slya Stonea i njegove obitelji te majstora glazbe američkh detektivskih i tzv. eksploatacijskih krimića s početka 1970-ih kao što su spomenuti Mayfield, Lalo Schifrin, Henry Mancini, Don Ellis… ili njihov najdarovitiji sljedbenik na prijelazu milenija David Holmes.
Uz glazbu The Bonebomba lako zamišljamo Prljavog Harryja, Shafta, Popeyea Doylea, nekog tarantinovskog macana ili koga od Oceanova tuceta kako pun sebe, skockan po posljednjoj frajerskoj modi, gipko hoda zlim ulicama američkog velegrada, uživajući u svijetu u kojem na nj vazda vreba kakva potencijalna opasnost koja će mu omogućiti da pokaže od čega je sazdan.
Sočna produkcija članova grupe – basista Nikole Jerkovića, semplista Ljubomira Kraljevića i klavijaturista Jurice Leikauffa – obavija naramak elastičnih, ovalno glatkih, poletnih, neagresivno i ugodno moćnih pjesama engleskih naslova, nošenih gdjekad duhačkim linijama, gdjekad klavijaturama, gdjekad bas gitarom, gdjekad wah-wah ritam gitarom, uz malne redovit ures samplerskog grepkanja i(li) izvadaka iz filmskih dijaloga. Svaki broj jasno specificiran, cijeli album cjelina zaokružena ugođaja i dobro odmjerene temperature, tečno nadostavljena na prethodni.
Spomenut dojam krimi-soundtracka koji nema filma, nipošto nije ograničenje – glazba The Bonebomba iznimno je široke slušateljsko-guštalačke i praktično-uporabne vrijednosti. Smiruje i daje energiju, valja i ljulja opuštenom pouzdanošću. Uz njihov potisak i drvo će mrdnuti dupetom.
Ocjena: 8/10
(Destinatio Tokyo, 2015.)