Izmjena ljudstva u Majkama mnogima izgleda kao normalna stvar dokle god je Goran Bare u tom bendu. No nije tako i red je progovoriti o jednom (bivšem) članu čije zasluge su daleko veće nego što to većina misli. Posebice sada kad bi Majke trebale nastaviti bez njega, a on se do sada pokazao ključnom karikom.
Također treba imati u vidu i Čalićevu gitarističku karizmu koja je možda više prepoznata u susjednoj Sloveniji nego u Hrvatskoj. Naime bend Big Foot Mama je bio poznat u Sloveniji prije Čalićeva dolaska na mjesto gitariste da bi potom postao najveći i najcjenjeniji slovenski rock bend koji je tamo ispunio okvire matične države na sličan način kao i Hladno pivo hrvatske. Dakle on je dokazao da nije nitko i ništa bez Majki i da njegov motor koji ga je privlačio u taj ‘vinkovački blues’ ima prije glazbeni motiv, a manje bespogovorno prihvaćanje svega zbog golog muzičarskog opstanka.
Struktura te posljednje inkarnacije benda zbog Baretovog ponašanja morala je biti nagrižena. U prosincu 2012. je Šiljo napustio bend pred koncert u Boćarskom domu u Zagrebu zbog neslaganja oko toga da kao predgrupa nastupi Žanamari Lalić što je ‘iz aviona’ bilo očito da je riječ o line-upu koji je dirigiran iz matične diskografske kuće. Mučni epilog svega bio je, do tada u hrvatskim glazbenim okvirima neviđeno blaćenje bivšeg kolege, Baretovo vrijeđanje Šilje na pasja kola u RTL-ovoj trač emisiji Anonije Mandić, što čovjek koji je odsvirao rif „Teških boja“ nimalo nije zaslužio. Eskalacija Baretove zajedljivosti prema Čaliću dogodila se prilikom koncerta u Šapcu u Srbiji kad je navodno grupa četničkih radikala opasno ugrozila sigurnost održavanja samog koncerta, dok je Bare u tom trenutku izabrao upravo svog gitaristu za predmet sprdnje na pozornici, što je ovome bila kap koja je prelila čašu.
Nedvojbena je Baretova uloga po pitanju tekstova pjesama Majki, ali pitanje je bi li „Mene ne zanima“, „Ja sam budućnost“, „A ti još plačeš“, „Mršavi pas“, „Milost“, „Vrijeme je da se krene“, „Fantastična vatra“ itd. bile to što jesu da ih Čalić nije uglazbio. Na kraju krajeve i sam Bare je u intervjuu za prvi broj hrvatskog Rolling Stonea prije dva mjeseca prevalio preko jezika da Čalić predstavlja Majke: „Nema više Majki. Da. Čalić je otišao iz benda i onda sam ja rekao – šta se ja imam više gnjaviti s tim, neka bude Goran Bare i grupa, gotovo je više s drugim imenima. Možda bude Bare i La Groupe, to mi se za sad sviđa, to francusko…“
Naravno zapakirano je to da zvuči kao njegova samovolja, ali izašla je i istina. Jer možda mnogi obožavatelji Majki, posebice oni mlađe generacije umišljaju kako je Bare i Richards i Jagger u jednoj karizmatičnoj osobi, no nije tako, taj hrvatski Richards je ipak bio uglavnom u sjenci i isporučivao rifove koji će ostati upamćeni jednako kao i Baretovi stihovi. Tako da u budućnosti pričati o Majkama bez Čalića čini se pomalo bespredmetnim.
A što će biti s Baretom & La Groupe? Možda će se (opet) u studiju zapitati gdje je nestao čovjek.