Glazbena industrija generira više glazbe no ikad prije, pokazuje istraživanje Wall Street Journala.
Novinar Neil Shah izvještava da se količina glazbe izdata globalno od 1960-ih povećala za oko sedam puta. Zasluge tomu pripisuje novoj glazbenoj panorami odnosno streaming servisima.
“Za razliku od CD-ova ili jednostavnog preuzimanja glazbe streaming servisi omogućuju umjetniku autorsku naknadu svaki put kada se pjesma ili album zavrti. Upravo se zato veliki diskografi danas bore kupiti neke starije kataloge i iznova izdaju stare ploče, to im, putem streaming servisa, generira ogroman prihod.”
Uostalom, to objašnjava i zašto neki izvođači i umjetnici izdaju novu glazbu brže nego ikad prije. Jedan primjer je King Gizzard & The Lizard Wizard, koji su objavili pet albuma u 2017. i napravili 13 studijskih albuma u kratkom roku od pet godina.
Shahov članak također se usredotočuje na hip-hop, ističući da je broj pjesama iz tog žanra prenesenih na platformu SoundCloud porastao za 30% samo u siječnju, u usporedbi s 2017. godinom.
Tako je, recimo, Brockhampton objavio tri albuma 2017., a Rae Sremmurd uskoro će objaviti trostruki album s 27 pjesama.
Nielsen Music Sales Measurement tako su, na primjer, zabilježili da se u 2017. godini 150 tisuća albuma prodalo u barem jednoj, fizičkoj ili digitalnoj, kopiji, za razliku od 2000. kada se radilo o brojci o tek 36 tisuća albuma.
Međutim, zaključuje Shah, više glazbe podrazumijeva i žešću, frekventniju borbu među umjetnicima i izvođačima jer se fanovi konsekventno susreću s izborom većim od bilo kojeg u povijesti industrije.