Sinoć su Soulfly zatresli Vintage Industrial, a pored djeda Maxa, sina Ziona, na pozornicu je u jednom trenutku izašao i unuk Rocky, dakako dječak je samo pozdravio prisutne, tek toliko da potvrdi put obitelji Calavera.
Već bi se moglo uvriježiti pravilo da nema koncertne sezone u gradu, a da nam u goste ne dođe Max Cavalera i njegov bend Soulfly. Jer ni ova sezona nije iznimka, a može se reći da nije iznimka ni Maxovo odijevanje u hrvatski dres pred kraj koncerta, jer ako me sjećanje ne vara, jednom je to također napravio u Zagrebu kad je nastupio nakon nekog većeg uspjeha hrvatskih sportaša.
Za razliku od prijašnjih godina, kad smo običavali gledati Soulfly u Tvornici kulture, jučer je bend nastupio u dupkom ispunjenom Vintage Industrial Baru. Iako je u zadnjim redovima ventilacija odlično odrađivala ‘svoj posao’, pozornica i prostor ispred nje kupali su se u znoju, pa u tom pogledu možda treba i oprostiti Maxu, koji će iduće godine navršiti 50 godina, što je koncert s bisom trajao sat i dvadeset minuta. Ipak je Max uza sve i djed. Njegov unuk Rocky (sin bubnjara Zyona Cavalere) sinoć je i izašao na pozornicu pozdraviti prisutne.
Prvi dio koncerta započet s „Frontlines“ i „Prophecy“ dao je ubitačnu i preciznu žestinu, no drugi je izmamo više emocija kod publike. Davao se Cavalera potpuno i iz sve snage. Stalno je animirao prisutne, tražio i mosh circle u zgusnuto popunjenom Vintage Industrialu, no negdje od sredine nastupa okolnosti su počele uzimati svoj danak, pa je stvar počesto izvlačio njegov gitarist Marc Rizzo koji je virtuoznim solo vratolomijama držao pažnju publike, često ubacujući i riffove poznatih metal himni. A sinoć su mi Maideni bili posebno mili („The Trooper“ za sam kraj nastupa), kao da je u neku ruku odrađivao zagrijavanje pred njihov koncert koji će se krajem ovog mjeseca održati u Areni. Dakako, ipak je najbolji trenutak Rizzovoh izlazaka u prvi plan bio flamenco u završnom dijelu pjesme „Mars“.
Kad je riječ o novom, još uvijek neobjavljenom materijalu, ali dijelom predstavljenom sinoć, Soulfly su ga bacili poput napalma u publiku, gnjevno i žestoko bez uzmaka, što je dokaz da im bilo kakvo popuštanje tenzije ne pada na pamet, a nekako se osjetilo da Max po tko zna koji put želi ‘zabetonirati’ tezu kako je upravo Soulfly u svakom smislu pravi nasljednik nekadašnje Sepulture. Dakako „Rots“ je očekivano bila na repertoaru. Grunula je po završetku pjesme „Plata o plombo“.
Nakon „Back To The Primitive“ Max je prije odlaska u backstage rekao kako će publika morati biti prilično glasna, ako želi njegov ponovni izlazak. Rečeno, učinjeno. Pojavljivanje u hrvatskom dresu bila je injekcija adrenalina koja je u zvučnom dijelu potom na prisutne djelovala kroz „Jumpdafuckup“ i „Eye For An Eye“ stopljene u jednu pjesmu nakon čega se thrash metal djed oprostio od publike.
Valjda, samo do iduće godine.