Multi-instrumentalist Mod Sun, pravog imena Derek Ryan Smith ,sredinom veljače izbacio je svoj najnoviji album ‘Internet Killed the Rockstar’.
Ne znam sad je li rock zvijezda uistinu umrla ili što se tu točno događa, ali izgleda da je nekoliko sonički eklektičnih singlova dalo krivu sliku o pravcu u kojem će se kretati album. Najavni singl „Karma“ vješto pogađa klasičnu, pomalo toksičnu, ljutu mušku notu u kloniranom stilu Simple Plana i Sum 41, dok se „Bones“ okreće introspekciji i rješava se ega u očito propalom partnerskom odnosu, a „In Flames“ u kojoj se pojavljuje Avril Lavigne ulijeva nadu u neku buduću ljubav. Singlovi, dakle, uopće nisu loši – traka na kojoj se pojavljuje Lavigne obećavala je i prije prvog slušanja, a druge dvije su, uzimajući u obzir trenutno pop stanje, apsolutni zicer.
Ostatak albuma je problem, i tu kvaliteta drastično opada. „Betterman“ čak i nastavlja u relativno reprezentativnom tonu, tek toliko da te zavara da bi album mogao ići nekom podnošljivom putanjom, međutim čim krenu uvodne klavirske dionice na „Prayer“, polako se počinje kristalizirati manjak ikakve autorske vizije od koje ovaj album zaista previše pati. Čak niti lirika nešto naročito ne pogađa, klišeji su to redom nabacani do mjere lagane neslušljivosti, a „transfer blama“ jednostavno je prejak – što je i logičan ishod ukoliko tekstu fali nekakve, ikakve dubine.
„TwentyNUMB“ zvuči kao nešto što bi lako moglo izaći trinaest godina ranije na „Breakoutu“, debi albumu Miley Cyrus, „Smith“ svojim suptilnim lo-fi namigom pokušava prizvati svaki mogući element monotonosti cloud rapa, „Rollercoaster“, „Annoying“ i „Pornstar“ trebale su završiti bilo gdje samo ne na albumu, a naslovna, ujedno i zadnja stvar je stvarno dobar closer, unatoč groznim rezovima koje sam gore naveo.
Ovim se umnogome osrednjim albumom jasno vidi da je komercijalni pop prostor – koji sada sve više ukomponira gitare i uglavnom vesele melose – ustvari samo jedna jako tanka linija čiji i najblaži prelazak znači loš album. U zadnje vrijeme svjedočimo jakim glazbenim istupima iz kojih se da probrati nešto genuine talenta i punk elektriciteta, ali Mod Sun se po svoj prilici na ovom albumu nije iskazao u dobrom svjetlu.
Konačna odluka oko rada na albumu trebala bi biti iskonska i donekle logična, a naglo uskakanje na hype vlakove ne bi trebao biti faktor u njoj – a „Internet Killed the Rockstar“ je upravo to – jasni mediokritet koji služi kao priručnik o tome kako se zakačiti na hype, a pritom ubiti većinu dosad postavljenih normi, barem što se kvalitete tiče.
Ocjena: 5/10
(Big Noise Music Group, 2021.)