Branimir Štulić javio nam se još jednom povodom prošlotjednog reizdanja albuma ‘Ravno do dna” grupe Azra koje je objavila Croatia Records, te u svom stilu naveo kako je Želimir Babogredac, direktor Croatia Recordsa sebi pripisao ulogu tonskog snimatelja legendarnog albuma, umjesto Mladena Škaleca koji je to doista bio u Kulušiću 1981. godine. Izjavu Branimira Štulića prenosimo u cijelosti.
“I naravno, Babogredac dade napisati na vinilskom reizdaњu Ravno do dna (kako već to novine prenesu) da on beše tonski snimateљ koncerta (Mladen Škalec ton majstor, a ja producent).
Babogredački Luburić nije ništa snimao, on je u Kulušiću jedino ozvučavao; tonski snimateљ koncerta i ton majstor bejaše Mladen Škalec (zato mu je glave i došao, i ne samo њemu, rešivši se nezgodnih svedoka), što se lako može proveriti na svim – do ovog reizdaњa – izdaњima, a bilo ih je, kao i na netu, pogleda li se časkom Discogs sajt.
Sa time je usko povezano i uvođeњe prava umjetnika izvođača u hrvatski pravni sustav, što je isto kao Marksovo razvlašćivaњe boљeg staleža, odnosno takozvanih kapitalista, da ga nadomeste gori, ali utoliko podmukliji, koliko i nesposobniji, a sve pod krinkom borbe za radnička prava, koji tada, kao država (ča je po Kajsaru puko ime, tvorevina bez tela i oblika), tako samoopunomoćeni prisvajaju vlasnička prava dotadašњih autora hitova.”
Štulić je potom dodao: “Razglas i rasvjeta nemaju nikakve veze s pločom i snimanjem, komotno se moglo navesti i scenske radnike Kulušića, vozače opreme, pa i taksiste koji su me dovozili svake večeri, da i ne spomiњem one na ulazu koji bi me pustili unutra. Rasvjeta je bila iz Kulušića, a iza pozornice je bilo dvadesetak sijalica koje su tvorile ime Azra, i njih je postavio Marijan Crnarić. Mogao se isto tako zahvaliti i svojoj mami i tati koji su ga takvog napravili.”