Reizdani su albumi ‘Let Love In’, ‘Murder Ballads’, ‘No More Shall We Part’ i ‘The Boatman’s Call’
Nakon što je, uz odlične reakcije kritike i publike, već objavljeno prvih šest albuma Nicka Cavea i njegovih Bad Seedsa, po prvi puta u cjelosti digitalno remasteriranih sa dodatnim bonus dvd diskovima, ovih su se dana u prodaji našla četiri nova naslova. “Let Love In”,”Murder Ballads”, “No More Shall We Part” i “The Boatman’s Call”, dobili su isti tretman, pa tako u luksuznom izdanju donose, osim remasteriranog albuma i novi surrond mix, kao i posebno snimljeni kratki film britanskih umjetnika Iana Forsytha i Jane Pollard, te b-strane singlova, video spotove i ekskluzivne bilješke uz svako izdanje.
“Let Love In” je album na kojem je ljubav glavna tema. Aranžmani su suptilni, a izvedbe pažljivo osmišljene. Umješnost Cavea i Seedsa da sviraju mračnu glazbu filmske atmosfere, blista kroz jedan od vrhunaca albuma u pjesmi “Red Right Hand” koja opisuje stravičnu i demonsku figuru koja se pojavljuje na rubu grada. Ovaj album, od sva četiri u ovoj seriji reizdanja ima najviše rockerski zvuk (posebno u pjesmi Thirsty Dog) i uz spomenute pjesme, sa njega se svakako izdvaja veliki hit “Do You Love Me?” kao i naslovna tema “I Let Love In”.
Album “Murder Ballads” je, nakon albuma o ljubavi, donio kolekciju pjesama o smrti i nasilju. Cave i Seedsi ovdje uspješno mijenjaju svoj zvuk prema jazzu, bluesu i countryju. Album je, osim odličnih ocjena kritike, postigao i veliki komercijalni uspjeh, ponajviše zahvaljujući vječnom duetu između Nicka Cavea i Kylie Minogue u hitu “Where The Wild Roses Grow”, a svakako treba spomenuti i duet sa PJ Harvey u sjajnoj pjesmi “Henry Lee”.
“No More Shall We Part” stigao je četiri godine nakon albuma “Murder Ballads” i donio više promišljenih, predivno napisanih pjesama. Caveova lirska i skladateljska genijalnost ovdje je u prvom planu, a melankolija, intimna atmosfera i gorkoslatke sofisticirane melodije zamijenile su prkos i žešći rock zvuk sa ranijih albuma. Uz naslovnu pjesmu “And No More Shall We Part”, izdvajaju se briljantni komadi poput “Fifteen Feet Of Pure White Snow”, “Love Letter” i “As I Sat Sadly By Her Side”.
Posljednji u ovoj seriji reizdanja je album “The Boatman’s Call” koji donosi introspektivne pjesme o ljubavi i religiji. Većina pjesama je snimljena uz pratnju dva ili tri instrumenta, najčešće bas i klavir, a po mnogima ovo je autorsko remek djelo Nicka Cavea. Krenvši od antologijske “Into My Arms”, preko “Lime Tree Arbour” i “People Ain’t No Good”, pa do “(Are You) The One I’ve Been Waiting For?”, “Far From Me” i zaključne “Green Eyes”, album kao cjelina i danas zauzima sam vrh Caveove diskografije, u itekako žestokoj konkurenciji sjajnih albuma.